فوری: تیم ملی والیبال زنان ایران در چلنجر کاپ آسیا پنجم شد

چلنجر کاپ زنان ؛ تیم ملی والیبال زنان ایران در رقابت های چلنجر کاپ آسیا با پیروزی در برابر استرالیا مقام پنجم را در چلنجر کاپ آسیا دریافت کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین دیدار خود از رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا امروز (یکشنبه چهارم خرداد) برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات به مصاف استرالیا رفت و با پیروزی سه بر یک (۲۵ بر ۲۰، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر۲۰ ) موفق به کسب عنوان پنجم رقابت‌ها شد. در ادامه مطلب با خبر والیبال زنان چلنجر کاپ آسیا همراه ما بمانید.

چلنجر کاپ زنان

  • چلنجر کاپ آسیا والیبال زنان

به گزارش منابع خبری:

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات ۶ بازی انجام داد؛ در دور نخست مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسید اما نتیجه را به چین تایپه واگذار کرد. در دور دوم برابر کشور ویتنام متاسفانه شکست خورد اما توانست ازبکستان را از پیش رو بردارد. در ادامه در مصاف با فیلیپین پیروز شد و در آخرین مسابقه خود هم برابر استرالیا به برتری رسید.

چلنجر کاپ زنان

تیم ملی والیبال زنان چلنجر

تیم ملی والیبال زنان ایران با کسب مقام پنجمی موفق به ثبت رکورد تازه‌ای شد. این تیم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در 13 دوره رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا (7 دوره) و جام کنفدراسیون آسیا (6 دوره) شرکت کرده است و بهترین رتبه‌اش به جایگاه ششم در سال 2016 و در مسابقات AVC CUP برمی‌گردد. ایران با این پیروزی در رده پنجم مسابقات والیبال ۲۰۲۳ چلنجرکاپ آسیا که به میزبانی اندونزی برگزار شد، دست یافت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *