تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه [+عکس]

بنیانگذار شرکت هوافضای اسپیس ایکس، نسبت به اتفاقات رخ داده در روسیه یک توییت طعنه آمیز منتشر کرد و در ادامه به تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه می‌پردازیم.

به تازگی خبری تحت عنوان طعنه ایلان ماسک به روسیه منتشر شد که توییت ایلان ماسک در مورد کودتای نظامی در روسیه را نشان می‌دهد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه

کودتای نظامی در روسیه

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و بنیانگذار شرکت هوافضای اسپیس ایکس، نسبت به اتفاقات رخ داده در روسیه یک توییت طعنه آمیز منتشر کرد و نوشت:

به هیچ کس اعتماد نکن، حتی به خودت.

تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه
تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه

ایلان ماسک حدود یک سال و نیم قبل از رهبر روسیه خواست به جای آن که سربازانش را به جنگ در آن سوی مرزها بفرستد، خود پا به صحنه نبرد بگذارد. او با مخاطب قرار دادن صفحه رسمی انگلیسی ولادیمیر پوتین، نوشت:

من بدین‌ وسیله ولادیمیر پوتین را به مبارزه‌ای تن به تن دعوت می‌کنم.

او به روسی افزود:

آیا این مبارزه را می‌پذیرید؟

او در پاسخ به یکی از ۷۷ میلیون دنبال کننده‌اش در توییتر درباره آن که چقدر جدی است، نوشت:

کاملا جدی

او افزود:

اگر پوتین می‌توانست به راحتی غرب را تحقیر کند، این دعوت به مبارزه را می‌پذیرفت. اما نمی‌تواند.

کودتای نظامی در روسیه

در ادامه می‌توانید توییت ایلان ماسک را ببینید:

تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه
تیکه ایلان ماسک به کودتا در روسیه

ایلان ریوْ ماسک متولد ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ شخصی نامدار در تجارت و سرمایه‌گذاری است. او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات شرکت تسلا؛ بنیان‌گذار شرکت بورینگ؛ یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی و نیز مالک شرکت توییتر است. دارایی خالص ماسک تا دسامبر ۲۰۲۲ حدود ۱۳۹ میلیارد دلار بود که اساساً از سهم مالکیت او در تسلا و اسپیس‌ایکس است.

بر اساس رتبه‌بندی فوربز، دومین شخص ثروتمند جهان است. در ژانویه ۲۰۲۳ نام او به دلیل تجربه بزرگ‌ترین زیان و کاهش ثروت شخصی در تاریخ به دلیل افت ارزش سهام تسلا در پی خرید توییتر در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. ماسک از مادری کانادایی و پدری از آفریقای جنوبی زاده و در پرتوریا، آفریقای جنوبی بزرگ شد. او مدت کوتاهی در دانشگاه پرتوریا به تحصیل پرداخت و در ۱۷ سالگی برای حضور در دانشگاه کویینز به کانادا نقل مکان کرد. او دو سال بعد به دانشگاه پنسیلوانیا رفت و در آن جا کارشناسی اقتصاد و فیزیک خود را دریافت کرد. او در سال ۱۹۹۵ برای تحصیل در دانشگاه استنفورد به کالیفرنیا نقل مکان کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *