دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره به مناسب تولدش [+ویدئو]

حرف های جالب لیندا کیانی درمورد شهرام شب پره غوغایی شد. در ادامه شما را دعوت میکنیم تا ویدیو دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره را ببینید.

کامنت لیندا کیانی در پست شهرام شب پره دیده شد. لیندا کیانی پستی در اینستاگرام منتشر کرده که لیندا کیانی به فیلم شهرام شب پره نظر داد. در این پست دلنوشته خانم بازیگر برای آقای خواننده را می‌ بینیم. جهت تماشای ویدیوی دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره به مناسب تولدش همراه ما بمانید.

مریم رجوی کیست ؛ بیوگرافی مریم رجوی

دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره به مناسب تولدش

ناگفته های لیندا کیانی برای شهرام شب پره

لیندا کیانی به مناسب تولد شهرام شب پره در پیج شخصی خودش منتشر کرد و زیر آن نوشت شهرام جان معلومه که رسالت شما در زندگی خوشحال کردن نسی بوده که هم جنگ رو تجربه کرده و هم با تمام ممنوعیت ها شاد زندگی کردن رو و شکی نیست که هر جا و هر زمان صداتونو و موسیقی تونو شینیم حالمون خوب شده و لبخند به لبمون اومده صد ساله بشید.

کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز ! [+جزئیات]

در این ویدیو شهرام شب پره می‌گوید:

که من اومم برای خوشحالی مردم و فکر میکنم کارمم خوب انجام دادم. من گفتم 50 سالگی ازدواج می‌کنم و ازدواج کردم و دلم میخاست در سن 75 سالگی از این کار برم بیرون اگر تا اون موقع خودمو بتونم نگه دارم. قربون همتون برم که پشتیبانم بودین و الان 75 سالمه.

دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره

ویدیو حرف های شهرام شب پره در پیج لیندا کیانی

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان متولد شد، او بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید است که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

مدتی در پی حواشی ایجاد شده می‌گفتند که لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل این حرف فقط چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که باهم بازی کردند بعدا این خبر را تکذیب کرد.

لیندا کیانی در مصاحبه ای گفته است:

یکی از بهترین احساس هایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *