کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز ! [+جزئیات]

بازیگر سریال ۲۴ پنج ماه پیش مفقود شده بود. حال کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز خبرساز شده است. آیا متعلق به جولین سندز است؟

جست‌وجو برای یافتن سندز که یک کوهنورد باتجربه بود از ۱۷ ژوئن و پس از پنج ماه ادامه پیدا کرد. حال بقایای انسانی در نزدیکی منطقه‌ ای که جولین سندز پنج ماه پیش مفقود شده بود ، کشف شده است.

کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز !

کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن بازیگر 24

مقامات سن برناردینو شنبه این هفته تأیید کردند که بقایای انسانی در نزدیکی که جولین سندز بازیگر بریتانیایی مفقود شده بود کشف شده است . در گزارش کلانتری این منطقه آمده است که کوهنوردان این بقایای انسانی را در کوهستان بالدی یافته‌اند و تا هفته آینده هویت آن تأیید خواهد شد.

کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز

بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز کشف شد

کوهستان بالدی زمستان گذشته وضعیت آب‌وهوای بسیار نامساعدی داشته و جست‌وجو را برای پیدا کردن سندز به تأخیر انداخته بود. هرچند کالیفرنیا در چند ماه اخیر گرم‌تر شده اما کلانتری سن برناردینو توضیح می‌دهد که بعضی از مناطق از جمله سراشیبی‌ها یخ‌زده و پوشیده از برف بودند.

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک تاریخ

مقامات جست‌وجو از ۱۷ ژوئن را با دو بالگرد و چند پهپاد آغاز کرده بودند.خانواده سندز چهارشنبه پیش با انتشار بیانیه‌ای از «تلاش خستگی‌ناپذیر» برای یافتن بازیگر قدردانی کرده بودند. سندز در ماه سپتامبر تصاویری در حال سعود به کوه وایسهورن سوییس برای نوه‌اش ارسال کرده بود.

منطقه کوهستانی بدلی بول حدود ۵۰ مایلی شمال شرقی لس‌آنجلس واقع و مقصدی محبوب برای اسکی‌بازان و کوهنوردان است، ولی باران سیل‌آسا و برف سنگین این منطقه را در روزهای اخیر خطرناک ساخته است.

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

همسر سندز که سال ۱۹۹۰ با هم ازدواج کرده‌اند، خبر مفقود شدن وی را همان جمعه داده بود. کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز تازه‌ترین خبر بعد از مفقود شدن سندز است.

سندز که سابقه بازی در فیلم‌های «میدان‌های کشتار» (The Killing Fields)، «اتاقی با یک چشم‌انداز» (A Room with a View)، «سیزده یار اوشن» (Ocean’s Thirteen) و «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) و سریال‌های «۲۴»، «بنشی‌» (Banshee) و «اسمال‌ویل» (Smallville) را دارد، ۴ ژانویه ۱۹۵۸ در انگلستان متولد شد.

او در سال ۲۰۲۱ فیلم درام بیوگرافی «دعا» (Benediction) به کارگردانی «ترنس دیویس» را روی پرده داشت. گفته شده کوهنوردی همواره از ورزش‌های محبوب سندز بود. وی سپتامبر نیز تصاویری برای نوه‌اش فرستاده بود که نشان می‌داد در حال کوهنوری در سوییس است. خانواده با انتشار این تصاویر گفته‌اند اوهمواره دوست داشت در این موقعیت به یاد آورده شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *