همنواز

ویدیو : اجرای زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف

به تازگی ویدیویی از اجرای زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در رسانه های مجازی فارسی ویرال شده و بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

اخیرا ویدیویی از نواختن زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در رسانه ها پخش شده است. گویا اجرای زنده علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف بسیاری از طرفداران این سبک از موسیقی را شوکه کرده است.

اجرای زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف

اجرای جدید علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف

اولین آهنگ مشترک «عالیم قاسم‌اف» و «علیرضا قربانی» روز جمعه بیست و یکم آذرماه از پلتفرم‌های صوتی معتبر جهان منتشر خواهد شد. این اثر با آهنگسازی و مدیریت هنری «حسام ناصری» تولید شده است. هنرمندی که پیش از این هم سابقه همکاری مستقل با هر کدام از دو خواننده سرشناس این آهنگ را داشته است.

در آستانه انتشار آهنگ مشترک عالیم قاسم‌اف و علیرضا قربانی، حسام ناصری برای نخستین بار درباره جزئیات همکاری متفاوت این دو خواننده برجسته اطلاعات کاملی را ارائه کرد.

اجرای زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف
اجرای جدید علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف

نواختن زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف

در ادامه می‌توانید ویدیویی از نواختن زیبای علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف را ببینید:

با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس «کرونا» در جهان، هر کدام از این هنرمندان بخش‌های مربوط به نوازندگی را در کشور خود ضبط کرده‌اند. این در حالی است که طی روزهای آینده حسام ناصری در مصاحبه‌ای به تشریح جزئیات این آهنگ و اعلام زمان دقیق انتشار خواهد پرداخت.

عالیم قاسم‌اف مطرح‌ترین خواننده جمهوری آذربایجان است که در سال ۱۹۹۹ موفق به کسب جایزه IMC از یونسکو شد؛ جایزه‌ای که به نوبل موسیقی شهرت دارد و به پاس فعالیت‌های مستمر عالیم قاسم‌اف در راستای معرفی موسیقی مقامی آذربایجان به او اهدا شد. این خواننده مطرح طی سال‌های گذشته همکاری‌های گوناگونی با هنرمندان موسیقی دنیا داشته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *