تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش

به تازگی، تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

چندی پیش، عکس سردار آزمون و برادر زاده اش به انتشار رسید که بازتاب‌های زیادی را تحت عنوان سردار آزمون و برادر زاده او را به همراه داشت که در ادامه تصویر سردار آزمون در کنار برادر زاده خودش را خواهیم دید.

تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش

عکس سردار آزمون و برادر زاده اش

مهاجم تیم ملی ایران تصویر جدیدی از خودش منتشر کرده است. سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن، این روز‌ها دوباره مورد توجه قرار گرفته و شایعات مختلفی درباره تیم بعدی او سر زبان افتاده است. درحالی که این بازیکن زمان زیادی نیست که بوندسلیگا رفته، اما شایعه شده که لورکوزن در صورت دریافت پیشنهاد مالی مناسب این ستاره ایرانی را به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد!

سردار، اما فارغ از هیاهوی به وجود آمده سعی کرده این روز‌ها را در آرامش در کنار اعضای خانواده سپری کند. او به تازگی تصویری از خودش به همراه برادرزاده‌اش منتشر کرده و قربان صدقه او رفته است.

تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش
سردار آزمون و برادر زاده او

عکس سردار آزمون و برادر زاده اش

در ادامه می‌توانید تصویر سردار آزمون در کنار برادر زاده خودش را ببینید:

تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش
عکس سردار آزمون و برادر زاده اش

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.

آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. آزمون در رده باشگاهی، سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ وبایر لورکوزن را دارد. در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲، باشگاه بایر لورکوزن اعلام کرد که آزمون، یک پیش‌قرارداد برای پیوستن به این باشگاه به‌صورت انتقال رایگان در ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ امضا کرده است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *