توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن ؛ مثل هریسون فورد پیری را قبول کن !

توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن ، تهیه‌ کننده Shrek خطاب به جو بایدن گفت: مثل هریسون فورد پیری را قبول کن! با جزئیات این خبر همراه فیگار بمانید.

جفری کتزنبرگ به جو بایدن توصیه‌ کرد . جفری کتزنبرگ که یکی از مدیران کمپین انتخاباتی بایدن در سال ۲۰۲۴ است، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال به رئیس جمهور توصیه کرده است که باید پیری را مانند هریسون فورد و شخصیت ایندیانا جونز بپذیرد. فورد که مانند بایدن ۸۰ ساله شده برای پنجمین و آخرین بار در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) این نقش را بازی کرده است.

توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن

توصیه تهیه‌ کننده Shrek به جو بایدن

تهیه‌کننده فیلم‌های شرک (Shrek) و مدیر والت دیزنی در دهه‌های پیش به «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده توصیه کرده است که مانند «ایندیانا جونز» پیری را بپذیرد!

توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن

توصیه تهیه‌ کننده Shrek جفری کتزنبرگ به جو بایدن

توانایی شکننده‌ی جسمانی بایدن در ماه‌های اخیر بحث‌برانگیز شده است. اوایل ژوئن او در مراسم «آکادمی نیروی هوایی» ایالات متحده زمین خورد تا نامزدی مجددش در انتخابات آینده زیر سؤال برود. نظرسنجی‌های سیویکس نشان می‌دهند که فقط ۳۲ درصد از رأی‌دهندگان از عملکرد بایدن رضایت دارند.

هریسون فورد برای آخرین بار در نقش ایندیانا جونز ؛ تاریخ انتشار ایندیانا جونز ۵

در گزارش «وال استریت ژورنال» آمده است که کتزنبرگ حدود ۲ میلیارد دلار سرمایه برای کمپین بایدن جمع‌آوری خواهد کرد. «جرج کلونی» به این نشریه می‌گوید:

[کتزنبرگ] مصمم است، و ویژگی او این است که پاسخ منفی را قبول نمی‌کند. جفری مثل سگی است که استخوانی به دندان گرفته و رهایش نمی‌کند. دائماً برای پول به سراغ هالیوود می‌آید، اما برای کاری که بهتر از دیگران می‌کنیم یعنی قصه‌گویی سراغی از ما نمی‌گیرد. بنابراین فکر می‌کنم فکر خیلی خوبی است که جفری را انتخاب کرده‌اند نه فقط برای جمع‌آوری سرمایه بلکه برای [به وجود آوردن] روایت‌ها.

توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن
توصیه جفری کتزنبرگ برای جو بایدن

ده فیلمی که قبل از تماشای ایندیانا جونز 5 باید دید (Indiana Jones 2023)

بایدن و کتزنبرگ بر اساس این گزارش در دهه ۱۹۸۰ یکدیگر را می‌شناسند. «پل بگالا» استراتژیست دمکرات می‌گوید کتزنبرگ برای یک هدف می‌جنگد نه برای خودش:

هرگز حس نکرده‌ام که جفری برای آنچه تجار «بازگشت سرمایه» (ROI) می‌نامند چنین کارهایی می‌کند.

فورد در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن گفته بود:

به گذشته که نگاه می‌کنم نمی‌گویم ای کاش دوباره جوان می‌شدم. از پیری راضی هستم. جوان بودن عالی بود. اما… می‌توانستم مرده باشم. اما هنوز کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *