معرفی یک گرالت جدید با لیام همسورث ؛ وعده تهیه ‌کننده سریال The Witcher

وعده تهیه ‌کننده سریال The Witcher : برنامه خیلی خیلی خوبی برای معرفی یک گرالت جدید با لیام همسورث داریم. به‌زودی فصل سوم ویچر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت و احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از طرفداران این سریال را ناراحت کرده است. هرچند کویل از جانشینی لیام همسورث استقبال کرده اما علت این جدایی هرگز دقیقاً روشن نشده است. در حالی که هواداران سریال ویچر خشمگین هستند، تومک باگینسکی وعده داده است که نویسندگان برنامه خیلی خیلی خوبی برای معرفی یک گرالت جدید دارند.

معرفی یک گرالت جدید با لیام همسورث

وعده تومک باگینسکی برای یک گرالت جدید

سریال ویچر در ژانر درام فانتزی ساخته شده، توسط لورن اشمیت هیسریچ کارگردانی شده است. این سریال با اقتباس از رمانی با همین نام تولید شد. رمان اثری از آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی است.

معرفی یک گرالت جدید با لیام همسورث
معرفی یک گرالت جدید با لیام همسورث

معرفی یک گرالت تازه

گرالت ریویا یک شکارچی هیولای تنها است که سعی می‌کند جایگاه خود در دنیا را کشف کند، دنیایی که مردمش شیطان‌صفت‌تر از حیوانات‌اند. اما وقتی که دست سرنوشت او را به سوی جادوگری قدرتمند و شاهزاده جوانی با رازی در سینه می‌کشاند، این سه تن باید با یکدیگر راهی برای عبور از «اقلیم» در حال تغییر پیدا کنند.

تیزر رسمی جدید پارت اول از فصل سوم سریال The Witcher [+تاریخ انتشار]

تومک باگینسکی می‌گوید:

برنامه خیلی خیلی خوبی برای معرفی گرالت جدیدمان و نگاهمان به گرالت لیام داریم. وارد جزئیات این ایده‌ها نمی‌شوم چون اسپویلر بزرگی خواهد شد، [اما] به فرا-ایده‌هایی که عمیقاً در کتاب‌ها گنجانده شده بسیار بسیار نزدیک است، به‌ویژه در کتاب پنجم. دقتش به‌شدت بر اساس معارف سنتی است. به آنچه در کتاب‌ها قرار بوده طرح شود بسیار نزدیک است و به نظر من این تغییر محسوس نخواهد بود. اما در عین حال گرالت جدیدی است و چهره‌ای تازه برای این شخصیت و فکر می‌کنم دیدنش خیلی خیلی هیجان‌انگیز.

خلاصه داستان سریال The Witcher + دانلود تمام قسمت‌های فصل سوم

فصل سوم ویچر به نویسندگی لورن اشمیت هیسریش، اقتباس از رمان زمانه حقارت (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال ویچر

نتفلیکس دوشنبه این هفته از تیزر جدید فصل سوم «ویچر» رونمایی کرد. پنج اپیزود اول فصل سوم «ویچر» ۲۹ ژوئن و سه اپیزود پایانی ۲۷ ژوئیه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *