عکس نامتعارف لو رفته از سعید معروف و دوست دختر روسی اش

عکسی از سعید معروف و دوست دخترش منتشر شده که فضای مجازی را به لرزه انداخته است. عکس لختی سعید معروف و دوست دخترش را در ادامه ببینید.

عکس لختی سعید معروف و دوست دخترش

میر سعید معروف لَکرانی (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۶۴ در ارومیه) بازیکن والیبال اهل ایران است. او کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران است. معروف توسط کمیته ویس مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸ در قاره آسیا و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد.

او همچنین به عنوان یکی از سه پاسور برتر جهان والیبال شناخته می‌شود. سعید معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ نخستین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد. سعید معروف در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همراه ایران برای نخستین بار جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گرفت.

سعید از جمله ورزشکاران ایرانی، یاور سازمان ملل متحد می‌باشد. وی در سال ۱۳۹۴ به عنوان اولین سفیر آب ایران انتخاب شد. به او لقب بهترین پاسور آسیا را داده‌اند. معروف در مسابقات گزینشی المپیک ریو با عملکرد خوب خود که منجر به صعود ایران پس از ۵۲ سال به المپیک گردید، به عنوان برترین پاسور مسابقات نیز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه‌های پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا ؛ شایعه یا حقیقت؟

جنجالی‌ترین لایو احلام و حسن آقامیری و دیدار پرحاشیه او با سینا مهراد در دبی

دوست دختر سعید معروف

شایعاتی منتشر شده که دوست دختر سعید معروف اهل روسیه است. تصاویر معدودی از این بازیکن سابق والیبال و دوست دخترش منتشر شده،‌ که در ادامه عکسی را که امین فردین (خبرنگار ایرانی)‌ منتشر کرده است را تماشا کنید:

عکسی از سعید معروف و دوست دخترش
عکسی از سعید معروف و دوست دخترش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *