تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

چندی پیش، کمپانی EA، از بزرگ‌ترین محصول هرساله خودش رونمایی کرد و گفت که تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 چه زمانی به انتشار می‌رسد.

طبق گفته‌های، billbil-kun که یک منبع معتبر برای انتشار اخبار در صنعت بازی محسوب می‌شود، شرکت EA قصد دارد تا بازی EA Sports FC ۲۴ را در هفته اول مهر راهی بازار کند و نسخه بتا را در همان زمان، برای کسانی که خریداری می‌کنند، فعال کند.

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

تاریخ عذضه fc 24

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24
تاریخ انتشار فیفا 2024

در این وبسایت، گزارش شده است که EA Sports FC 24 یک دوره دسترسی زودهنگام یک هفته‌ای خواهد داشت، اما تنها راه برای دستیابی به آن، خرید نسخه Ultimate Edition است. مانند نسخه Ultimate FIFA 23 که به بازیکنان سه روز دسترسی زودهنگام داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023

EA Sports FC 24ادعاهای زیادی برای برطرف کردن گیمرهای خود دارد، زیرا FIFA 23 در هفته اول به بیش از 10.3 میلیون بازیکن رسید و رکوردی را برای “بزرگترین دوره راه اندازی” در تاریخ سری FIFA به نام خود ثبت کرد.

تاریخ انتشار فیفا 2024

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24
تاریخ عذضه fc 24

سال گذشته، EA و FIFA به همکاری خود برای سری بازی‌های ویدئویی پایان دادند، اما EA Sports FC امسال هنوز هم ترکیب مشابهی از بازیکنان، تیم‌ها و استادیوم‌ها خواهد داشت، زیرا EA قراردادهای مجوز دیگری دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. طبق گزارش‌ها، فیفا از EA درخواست کرده بود که یک میلیارد دلار برای استفاده از نام فیفا در بازی‌های خود بپردازد، هزینه‌ای که باید هر چهار سال یک بار برای ادامه روابط خود بپردازد.

رئیس فیفا، جیانی اینفانتینو تأیید کرد که فیفا برای اولین بار با طیفی از استودیوها و ناشران شخص ثالث همکاری می‌کند تا “انتخاب بیشتری” فراتر از همسویی با یک شرکت واحد، EA، همانطور که در گذشته انجام داده است، ارائه کند.

اعلام تاریخ پخش FC 24

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *