عکس جنجالی مصطفی زمانی در کنار بازیگر جذاب عراقی [+بیوگرافی]

به تازگی تصاویری از مصطفی زمانی در پشت صحنه سریال آمرلی در کنار بازیگر زن عراقی منتشر شده است، که بسیاری از کابران را متعجب کرد.

اخیرا تصویری جنجالی از مصطفی زمانی در کنار ناریمان الصالحی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا جدیدترین عکس از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی و زیبایی این بازیگر زن بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی مصطفی زمانی + زمان پخش و خلاصه داستان

مصطفی زمانی در پشت صحنه سریال آمرلی

تصویری از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی سریال آمرلی است. او در این سریال با مصطفی زمانی بازیگر نقش یوسف پیامبر هم بازی بوده که به تازگی تصاویری از این دو نفر در رسانه ها سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی در پشت صحنه
تصویری از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی

جدیدترین عکس از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی

در ادامه می‌توانید تصویری جنجالی از مصطفی زمانی در کنار ناریمان الصالحی را ببینید:

مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی در پشت صحنه
جدیدترین عکس از مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی

 ناریمان الصالحی بازیگر 29 ساله اهل عراق میباشد که در فیلم ها و سریالهای پر بیننده عرب بازی کرده که میتوان به سریال “نامدار” ، “دختر بی بضاعت” و “کجا میخواهم بروم” بازی کرده است او با کارگردانهای ایرانی نیز همکاری داشته است و در فیلم “آمرلی” بازی کرده است فیلمی که در آن مصطفی زمانی حضور داشت.

اولین تجربه بازیگری او در مقابل دوربین فیلم “جهان ما را میبیند” میباشد که بعد از آن در سریال لبنانی “آسمان من” بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و به شهرت رسید او سپس در سریال “نامدار” ، “دختر بی بضاعت” و “کجا میخواهم بروم” به ایفای نقش پرداخت. ناریمان الصالحی در سال 1402 در فیلم سینمایی آمرلی بازی کرد که در این فیلم با برخی از بازیگران ایران همبازی شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *