همنواز

ویدیو : صحبت های جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما

به تازگی ویدیویی از صحبت های جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرد.

اخیرا ویدیویی از اظهارت جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا سخنان عجیب پیمان طالبی مجری صدا و سیما که حواشی بسیاری را برای این مجری مجبوب داشته است.

صحبت های جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما

حرف های غم انگیر پیمان طالبی مجری صدا و سیما

به تازگی پیمان طالبی با حرف های پر حاشیه اش در صدا و سیما دردسر های بسیاری را برای خودش ایجاد کرده است. پیمان طالبی یکی از معروف ترین مجری ها، خوانندگان، شاعران و گویندگان رادیو و تلویزیون کشور ما است. وی متولد 24 خرداد سال 1366 در تهران می باشد.

پیمان طالبی فارغ التحصیل رشته ی مهندسی عمران از دانشگاه تهران است. وی ابتدا کار خود را به عنوان گزارشگر در شبکه های استانی شروع کرد و سپس به رادیو راه یافت.

صحبت های جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما
حرف های غم انگیر پیمان طالبی مجری صدا و سیما

اظهارت جنجالی پیمان طالبی مجری صدا و سیما

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان عجیب پیمان طالبی مجری صدا و سیما را ببینید:

پیمان طالبی مجری استقلالی برنامه طبیب با انتشار یک استوری اینستاگرامی، نسبت به برخوردی که با ریکاردو ساپینتو می شود انتقاد کرده است‌. پیمان طالبی در بخشی از استوری خود نوشت:

“امیدوارم لیگ سالم برگزار شود و اراده ای برای قهرمان کردن زوری یک تیم وجود نداشته باشد.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *