فیلم جنجالی درد و دل ابی با سگش

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فیلم جنجالی درد و دل ابی با سگش به انشتار رسید که بازتاب گسترده‌ای را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

چندی پیش، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، تحت عنوان حرف زدن ابی با یک سگ و درد و دل ابی برای سگش به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت. ویدیوی ابی و درد و دل با سگش جنجال‌های زیادی را به انتشار رساند.

فیلم جنجالی درد و دل ابی با سگش

حرف زدن ابی با یک سگ

چندی پیش، ویدئویی از ابی، خواننده محبوب قبل انقلاب به انتشار رسید که در آن نشان داده می‌شود که او با سگش در یک محیط باز نشسته و در حال درد و دل با اوست. او در این ویدئو، خطاب به سگش می‌گوید:

کم دردسر داشتیم، توهم داری روز به روز خوشگل‌تر می‌شی.

بیشتر بخوانید:

لذت بردن مهشید از خنده های ابی

هدیه تولد خاص گرشا برای ابی

ابراهیم حامدی متولد ۲۹ خرداد ۱۳۲۸، که با نام هنری اِبی شناخته می‌شود، خواننده موسیقی پاپ ایرانی می‌باشد. این خواننده، پیش از انقلاب، در سبک‌های مختلفی مانند راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است.

فیلم جنجالی درد و دل ابی با سگش
حرف زدن ابی با یک سگ

درد و دل ابی برای سگش

در ادامه می‌توانید ویدیوی ابی و درد و دل با سگش را ببینید:

ابی در طی مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که خوانندگی را چگونه آغاز کرد گفت:

از زمان چهار یا پنج سالگی، رادیو به ایران آمده بود ولی ما آنقدر بودجه نداشتیم که یک رادیو بخریم. ضمن اینکه هنوز برق هم به همه جا نیامده بود. به موسیقی گوش می‌کردم و آن را دوست داشتم. تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌کردم. خب این هم برای خودش یک نوع خوانندگی است. در سن ده یازده سالگی، رادیو و خوانندگانی بودند و مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئلهٔ درس خواندن، خوانندگی بود. در خانه برای هم‌کلاسی‌هایم و همین‌طور برای بچه‌محل‌ها می‌خواندم.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *