ویدیو : لذت بردن مهشید از خنده های ابی

به تازگی ویدیویی از لذت بردن مهشید از خنده های ابی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای بسیاری را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی ویدیویی از خنده های ابی و مهشید در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا ویدیو خنده های ابی و لذت بردن مهشید از اوحواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

لذت بردن مهشید از خنده های ابی

تفریح و خنده ابی و مهشید

به تازگی ویدیویی از تفریح های لذت بخش مهشید و ابی در رسانه های مجازی وابرال شده که بگو بخند های آن ها مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفته است. حدود یک ماه پیش بود که برای اولین‌بار تبلیغات یک همایش سیاسی تحت عنوان «Live For Liberty» یا همان «زندگی برای آزادی» در فضای مجازی شروع شد.

همایشی به ادعای برگزارکنندگان برای ادای احترام به اعتراضات اخیر ایران، که قرار بود میزبان اجرای تعداد قابل توجهی از خواننده‌های فارسی‌زبان ازجمله ابی، فرامرز اصلانی، گروه ۲۵ بند و… باشد. کمی بعد اما معلوم شد بعضی از این خواننده‌ها میهمان این همایش نیستند، بلکه خودشان میزبان و صاحب آن هستند!

لذت بردن مهشید از خنده های ابی
تفریح و خنده ابی و مهشید

تفریح و خنده ابی و مهشید

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خنده های ابی و مهشید را ببینید:

مهشید برومند معروف به « مهشید حامدی » زنی یهودی از فرقه ی صدّوقیان می باشد که در ازدواج دوم خود با ابراهیم حامدی خواننده ی لس آنجلسی ازدواج کرده است و کنترل افکار وی را به دست گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *