همنواز

اشک های محمدرضا اخباری در فوتبال 360 ؛ مبلغ قراردادم پایین بود

به تازگی، مصاحبه محمدرضا اخباری با فوتبال 360 برگزار شد که در طی این مصاحبه، اشک های محمدرضا اخباری در فوتبال 360 را دیدیم.

چندی پیش، در مصاحبه محمدرضا اخباری با برنامه 360 عادل فردوسی پور که پخش شد، افشاگری محمدرضا اخباری درباره تراکتور را دیدم که این افشاگری در نهایت به گریه محمدرضا اخباری در مصاحبه جدیدش ختم شد. در مصاحبه جدید محمدرضا اخباری در 360 او درباره مبلغ قراردادش با تراکتور صحبت می‌کند.

اشک های محمدرضا اخباری در فوتبال 360

مبلغ قراردادم پایین بود

محمدرضا اخباری، دروازبان پیشین تراکتور که روز گذشته، مصاحبه او در فوتبال 360 برگزار شد، در جئاب به اینکه چرا از تراکتور بیرون آمد توضیحاتی را به مجری داد. او در این رابطه گفت:

من زندگی‌ام را در تراکتور گذاشتم. چند سال از بهترین سال‌های عمرم را آنجا بودم. واقعا صحبت کردن الان درباره این موضوع سخت است. تیم تراکتور به من قول داد که نگران نباش و تو صدرصد اینجا می‌مونی و من گفتم به این علت که زنم حامله است، نمی‌خواهم درگیر اسباب کشی بشوم. ما می‌خواهیم دروازبانی که تحت قرارداد ما است را بفروشیم و با تو تمدید می‌کنیم

او درباره قیمت قرارداد گفت:

او گفت قراردادی که با من می‌خوساتند ببندند، پایین 20 میلیون بود.

همچنین او ادعا کرد که در شمال که بود، متوجه شد تراکتور یک دروازبان خرید و تیم او را کنار گذاشته است.

اشک های محمدرضا اخباری در فوتبال 360
گریه محمدرضا اخباری در مصاحبه جدیدش

مصاحبه جدید محمدرضا اخباری در 360

در ادامه می‌توانید افشاگری محمدرضا اخباری درباره تراکتور را ببینید:

محمدرضا اخباری شاد متولد ۲۶ بهمن بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان است که در حال حاضر، برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. او در دی ماه ۱۳۹۷ با قراردادی سفید به تیم تراکتور پیوست.

محمدرضا اخباری در جام حذفی فوتبال ایران ۹۹–۱۳۹۸ با وجود مصدومیت در تمرین‌های تراکتور دو بازی حساس نیمه نهایی مقابل نفت مسجد سلیمان و فینال مقابل استقلال تهران به میدان رفت و نمایش تحسین‌برانگیزی از خود بجای گذاشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *