ویدیو : افشاگری علیرضا بیرانوند در برنامه عادل فردوسی پور

به تازگی ویدیویی از افشاگری علیرضا بیرانوند در برنامه عادل فردوسی پور در رسانه ها مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از اظهارات عجیب علیرضا بیرانوند در برنامه فردوسی پور در رسانه ها پخش شده است. گویا سخنان حاشیه ساز علیرضا بیرانوند در برنامه 360 سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

افشاگری علیرضا بیرانوند در برنامه عادل فردوسی پور

علیرضا بیرانوند در برنامه 360 درباره گفتگو با مربی آنتورپ که چگونه انگلسی را با فارسی نیز قاطی صحبت‌هایش کرده است. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس حرف هایی را درباره یکسری حواشی در حرفه فوتبالش گفت که بسیار شوکه کننده بوده است.

علیرضا بیرانوند پس از سپری کردن فصلی شیرین به همراه این باشگاه که با کسب ۲ عنوان قهرمانی و البته فتح دستکش طلایی لیگ به پایان رسید این روز‌ها فرصت اندکی به دست آورده تا مسافرت کند.

افشاگری علیرضا بیرانوند در برنامه عادل فردوسی پور
سخنان حاشیه ساز علیرضا بیرانوند در برنامه 360

سخنان حاشیه ساز علیرضا بیرانوند در برنامه 360

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اظهارات عجیب علیرضا بیرانوند در برنامه فردوسی پور را ببینید:

امیر قلعه‌نویی در مینی کمپ تیم ملی نام محمدرضا اخباری را هم در بین دعوت شده‌ها قرار داده بود که برای اردوی جدید و حضور در تورنمنت کافا این دروازه‌بان را از لیست خود خط زد، اما نام سید پیام نیازمند و حسین پورحمیدی را در فهرست نهایی قرار داد تا آنها در کنار علیرضا بیرانوند در تمرینات شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی که در اردوی فروردین‌ماه در کنار علیرضا بیرانوند، سید پیام نیازمند و حسین پورحمیدی، تصمیم به دعوت از سید حسین حسینی گرفته بود، حالا علاوه بر اخباری، تصمیم به عدم دعوت از گلر استقلال گرفته تا سه دروازه‌بان در اردو حاضر باشند.

علیرضا بیرانوند مطابق انتظار و پس از کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی همراه با پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده و در کنار او، سید پیام نیازمند و حسین پورحمیدی خواهند بود که آنها نیز در سپاهان و آلومینیوم اراک نمایش موفقی داشتند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *