ویدیو : رسوایی دیگر از نیمار ، سلست برایت مدل معروف آمریکایی چه گفت؟

به تازگی ویدیویی از رسوایی دیگر از نیمار در رابطه با دوست دخترش در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی در رابطه با عجیب ترین حرکت نیمار در رسانه های مجازی منتشرش شده است. گویا ابرو ریزی جدید نیمار حواشی بسیاری را برای این فوتبالیست محبوب داشته است.

رسوایی دیگر از نیمار

حواشی اخیر نیمار

به گزارش کاماپرس چندی پیش نیمار به خاطر عدم وفاداری به دوست دخترش برونا بیانکاردی در شبکه‌های اجتماعی اظهار پشیمانی کرده و عذرخواهی کرد. این در حالی است که نامزد فوتبالیست برزیلی باردار است.

با این حال بیانکاردی عدرخواهی نیمار را پذیرفت. حالا پس از چند روز سلست برایت مدل مشهور آمریکایی ادعا کرد که نیمار به او پیشنهاد رابطه داده و برای اثبات آن اسکرین شات صفحه چت خود با نیمار را منتشر کرد.

برایت در پست اینستاگرامی خود نوشت:

“از دیدن چنین پیام‌هایی از سوی مردانی که همسر یا دوست‌دختر دارند، خسته شده‌ام. تنها نیمار نیست که این کار را انجام می‌دهد و بقیه دخترها هم باید چنین موارد را افشا کنند. تاکنون برونو بیانکاردی واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداده است.”

رسوایی دیگر از نیمار
حواشی اخیر نیمار

عجیب ترین حرکت نیمار

در ادامه می‌توانی ویدیویی از ابرو ریزی جدید نیمار را ببینید:

همچنین جدایی نیمار در تابستان 2017 آغاز کابوسی بود که تا به امروز در بارسلونا ادامه دارد. در واقع بارسلونا به قبل و بعد از زمان انتقال این بازیکن تقسیم شده است. از آن زمان، باشگاه مجبور شد برای تسهیل فروش فوتبالیست‌هایی که در برابر خروج مقاومت کردند، با مشکل مواجه باشد.

فیلیپ کوتینیو اولین بازیکنی است که این مثال برای او صدق می‌کند. این بازیکن برزیلی برای انتقال 120 میلیونی به اضافه 40 میلیون پاداش از لیورپول به بارسا پیوست. آمادگی جسمانی کوتینیو در بارسا هرگز کاملاً خوب نبود و او در نهایت با انتقال 20 میلیون یورویی به استون ویلا رفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *