ببینید: شادمهر بالاخره اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد

شادمهر بالاخره اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد : اگه آفتاب تو چشات خونه کنه ، میتونه خورشید دیوونه کنه. اجرای این آهنگ منجر به خاطره‌بازی شد.

اجرا زنده شادمهر با اهنگ تماشا از البوم دهاتی تحت عنوان شادمهر اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با فیلم اجرا زنده اهنگ تماشا از شادمهر همراه فیگار بمانید.

شادمهر بالاخره اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد

شادمهر اهنگ تماشا را زنده اجرا کرد

شادمهر بعد از سال‌ ها از آلبوم دهاتی و در اولین اجرا آهنگ تماشا را که می‌خواند با استقبال زیادی از هواداران این خواننده مردمی رویه‌رو می‌شود.

شادمهر بالاخره اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد

فیلم اجرا اهنگ تماشا از البوم دهاتی شادمهر

همچنین در خرداد ماه ویدیویی از اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی در رسانه‌های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرده بود.

ویدیو : اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی در سال 1375 وقتی 25 ساله بود به‌عنوان آهنگساز شروع به ساخت قطعات بی‌کلامی بنام «معبود»، «فصل آشنایی» و «گل گندم» کرد که بعدا تبدیل به آلبوم بهارمن شد .این آلبوم را 800 هزار تومان آن زمان به شرکت طنین فروخت تا اینکه مدتی بعد به‌عنوان آهنگساز کارمزدی وارد صدا و سیما شد. حال با فیلم اجرای اهنگ تماشا شادمهر عقیلی به یاد روزهای نوستالژیک خواهید افتاد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *