همنواز

ببینید: عکس شوهر سیما تیرانداز لو رفت! +[ماجرای عذرخواهی سیما تیرانداز از پسرش]

به تازگی عکس شوهر سیما تیرانداز در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

سیما تیرانداز بازیگر خوب و بی حاشیه ایرانی است. اخیرا عکسی با عنوان همسر سیما تیرانداز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید شوهر سیما تیرانداز همراه ما بمانید.

عکس شوهر سیما تیرانداز

عکس شوهر سابق سیما تیرانداز

به گزارش منابع خبری:

سیما تیرانداز بازیگر بی حاشیه ایرانی اخیرا کمتر در فضای مجازی فعالیت می‌کند. به تازگی تصویری از شوهر سیما تیرانداز منتشر شده است که در ادامه تماشا می‌کنید:

عکس شوهر سیما تیرانداز
عکس شوهر سیما تیرانداز

بیشتر بخوانید:

عکس : تیپ جدید سیما تیرانداز بازیگر محبوب ایرانی

ببینید: استایل جذاب سیما تیرانداز

عذرخواهی سیما تیرانداز از پسرش

سیما تیرانداز ارز پسرش عذر خواست

عذرخواهی کردن سیما تیرانداز از پسرش تحت عنوان سیما تیرانداز از پسرش عذرخواهی کرد در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با دلیل معذرت خواهی سیما تیرانداز از به دنیا اوردن پسرش  همراه فیگار بمانید. سیما تیرانداز با انتشار عکسی خطاب به پسرش با هشتگ نه به صیانت از فضای مجازی نوشت:

فرزندم متاسفم که تورت به دنیا آوردم، که در قرن 21 می‌خواهند تورا از طبیعی‌ترین حق انسانی یعنی ارتباط داشتن محروم کنند!

عذرخواهی سیما تیرانداز از پسرش

 

معذرت خواستن سیما تیرانداز از پسرش

همچنین چندی پیش، یک برنامه استعدادیابی از شبکه افق پخش شد که داور شدن سیما تیرانداز را با خودش به همراه داشت. سیما تیرانداز و داوری در شبکه افق، چند روزی است که سژه کاربران در فضای مجازی شده و حواشی زیادی را تحت عنوان سوژه شبکه افق و سیما تیرانداز به همراه داشته است.

تماشا کنید: قضاوت شدن سیما تیرانداز بعد از اجرای دختران آفتاب + فیلم اجرا در مدح فیلترینگ

سیما السادات تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشهٔ صدا و سیما ازدواج کرد و پس از مدتی از هم جدا شدند، ازدواج دوم وی با مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد بود که این ازدواج هم به طلاق انجامید. او یک فرزند پسر دارد.

سیما تیرانداز مشغول بازی در تئاتر آخرین سه‌شنبه سال به کارگردانی الهام شعبانی در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *