تاریخ اکران فیلم Poor Things (موجودات بیچاره) + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

داستان فیلم موجودات بیچاره اثر جدید یورگوس لانتیموس درباره چیست؟ برای اطلاع از تاریخ اکران فیلم Poor Things با بازی اما استون، همراه ما باشید.

تاریخ اکران فیلم Poor Things

تونی مک‌نامارا (خالق سریال The Great و از نویسندگان فیلم‌های The Favourite و Cruella) فیلم‌نامه این اثر را نوشته است. نام دیگری که برای این فیلم به زبان فارسی تعیین شده “بیچارگان” است. بیچارگان یک فیلم رو به انتشار به کارگردانی یورگوس لانتیموس است. این فیلم بر پایه رمانی به همین نام نوشته آلاسدایر گری ساخته شده‌است.

تاریخ اکران فیلم Poor Things
تاریخ اکران فیلم Poor Things
  • بازیگران: اما استون، ویلم دفو، رامی یوسف، مارک رافلو، جراد کارمایکل، کریستوفر ابوت، مارگارت کوالی
  • تاریخ انتشار فیلم موجودات بیچاره : 9 سپتامبر (17 شهریور)

خلاصه داستان فیلم Poor Things با بازی اما استون

داستان فیلم موجودات بیچاره براساس رمانی به همین نام و با الهام از داستان فرانکشتاین نوشته شده است و روایت‌گر زنی جوان به نام بلا بکستر (اما استون) است که توسط دانشمندی مستعد و به نوعی عجیب و غیر معمول (ویلم دفو) از مرگ به زندگی بازمی‌گردد.

خلاصه داستان فیلم Poor Things با بازی اما استون

بلا بکستر تحت محافظت این دانشمند که دکتر گادوین بکستر نام دارد، مشتاق یادگیری و تشنه دنیادیدگی است و کمبود آن‌را درون خود احساس می‌کند. به دنبال همین حس، روزی او به همراه وکیلی فاسد و جذاب (مارک رافلو) فرار و ماجراجویی‌ای را آغاز می‌کند.

تاریخ اکران فیلم Poor Things

تاریخ انتشار فیلم موجودات بیچاره : 9 سپتامبر (17 شهریور)

بیوگرافی بازیگران فیلم Poor Things

اما استون Emma Stone

بیوگرافی بازیگران فیلم Poor Things
بیوگرافی بازیگران فیلم Poor Things

امیلی جین، اما استون بازیگر آمریکایی است. استون تاکنون نامزد و برنده جوایز متعددی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده‌است. در سال ۲۰۱۷، وی دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در بین بازیگران زن بود. نام استون دو بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ در میان ۱۰۰ ستارهٔ ثروتمند فوربز قرار گرفت. وی همچنین در سال ۲۰۱۷ از سوی مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان انتخاب شده‌است.

ویلم دفو William James Dafoe

ویلیام جیمز دفو بازیگر آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل جام ولپی بهترین بازیگر مرد را کسب کرده و همچنین نامزد دریافت چهار جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است.

بیوگرافی بازیگران فیلم Poor Things
بیوگرافی بازیگران فیلم Poor Things

دفو یکی از اعضای اولیهٔ کمپانی تئاتر تجربی د وستر گروپ بود و فعالیت سینمایی خود را در وسترن دروازهٔ بهشت آغاز کرد اما نقش او در این فیلم حذف شد. دفو نقش اصلی فیلم موتورسواری بی‌عشق (۱۹۸۲) را بر عهده داشت و سپس نقش اصلی آنتاگونیست فیلم‌های خیابان‌های آتشین (۱۹۸۴) و زیستن و مردن در لس آنجلس (۱۹۸۵) را ایفا کرد.

او برای بازی در فیلم جوخه (۱۹۸۶) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. در سال ۱۹۸۸، دفو در میسیسیپی می‌سوزد ایفای نقش کرد و همچنین نقش عیسی را در فیلم آخرین وسوسه مسیح به تصویر کشید؛ این دو فیلم در آن زمان جنجالی بودند. او برای به تصویر کشیدن ماکس شرک در فیلم ترسناک سایه خون‌آشام (۲۰۰۰) بار دیگر نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *