ببینید: تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش ؛ تو که چشمات خیلی قشنگه

انتشار تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌ این خواننده نوستالژیک جلب کرده است.

عکس مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تحت عنوان عکس های مهرنوش خواننده تو که چشمات خیلی قشنگه با خانواده در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با عکس خاواده مهرنوش خواننده همراه فیگار بمانید.

تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش

تصاویر مهرنوش با همسر و فرزندش

آهنگ «چشمات» مهرنوش با بیش از ۱۰ میلیون بازدید، در بین پربازدیدترین موزیک ویدیوهای فارسی در یوتیوب قرار دارد.

تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش

تصاویر مهرنوش خواننده همراه خانواده اش

مهرنوش سهیلی خوانندهٔ ایرانی است . او اصالت شیرازی دارد و تا پایان دورهٔ تحصیلش در دانشگاه به همراه خانواده‌اش در شهرستان قرچک ورامین زندگی می‌کرد. مهرنوش دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار و ریاضی از دانشگاه صنعتی اصفهان می‌باشد.

تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش تصاویر مهرنوش خواننده با همسر و فرزندش

او با برنده شدن گرین کارت لاتاری به کشور آمریکا مهاجرت کرد و اکنون در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس به همراه همسر وتنها فرزندش که سام نام دارد زندگی می‌کند.

مهرنوش فعالیت حرفه‌ای خود را در تیرماه ۱۳۸۹ با انتشار اولین کلیپ خود به نام «نرو» آغاز کرد و بعد از آن با انتشار کلیپ معروف «چشمات» به سرعت به شهرت رسید. اولین آلبوم او به نام «چشمات» در بهمن همان سال و اندکی پس از انتشار آهنگ «کم میارمت» که بعد از آهنگ «چشمات» پرطرفدارترین آهنگ آلبومش بود، منتشر شد.

در تهیهٔ این آلبوم کامران رسول‌زاده با آهنگ‌سازی و ترانه‌سرایی و جمال خدامی با تنظیم قطعات او را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *