قول علیمردانی در جشن تولد مازیار لرستانی : ساقدوشت میشم!

به تازگی، پس از اینکه فیلم جشن تولد مازیار لرستانی به انتشار رسید، ویدئویی مبنی بر قول علیمردانی در جشن تولد مازیار لرستانی بازتاب گسترده‌ای را داشت.

چندی پیش، ویدئوهایی از مراسم تولد مازیار لرستانی به انتشار رسید، که در آن قول دادن علیمردانی به مازیار لرستانی تحت عنوان ساقدوشی عروسی علیمردانی برای مازیار لرستانی حواشی زیادی را به همراه داشت که نشان می‌دهد ساقدوش مراسم عروسی مازیار لرستانی ، محمدرضا علیمردانی است.

قول علیمردانی در جشن تولد مازیار لرستانی

ساقدوشت میشم!

جشن تولد مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو جنجال بسیاری به پا کرد در بخشی از تولد محمدرضا علیمردانی گفت:

خودم یکی از ساقدوش‌های عروسی‌ات می‌شوم.

بیشتر بخوانید:

فیلم جشن تولد مازیار لرستانی با ریش و استایل مردانه

استایل کاملا مردانه مازیار لرستانی

مراسم رونمایی فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی شب گذشته، ۳ تیر ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران، عوامل فیلم، جمعی از اهالی سینما و موسیقی و اصحاب رسانه برگزار شد.

قول دادن علیمردانی به مازیار لرستانی

در ادامه می‌توانید ساقدوش مراسم عروسی مازیار لرستانی را ببینید:

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد. او گفت:

هویت سابق او مردی بوده که ۵۶ سال ادامه داشته و امیدوار است که بتواند آنرا به درمان برساند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *