عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی

چندی پیش، تولد مازیار لرستانی برگزار شد که عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

چندی پیش، پس از اینکه تولد مازیار لرستانی برگزار شد تصویری مبنی بر آغوش مازیار لرستانی و محمدرضا علیمردانی را تحت عنوان بغل کردن محمدرضا علیمردانی و مازیار لرستانی به انتشار رسید. تصویر مازیار لرستانی در بغل محمدرضا علیمردانی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت.

عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی

آغوش مازیار لرستانی و محمدرضا علیمردانی

فیلمی از مراسم جشن تولد مازیار لرستانی منتشر شده است که حواشی جدیدی برای او ایجاد کرده است. ویدئویی از تولد مازیار لرستانی پخش شده که یکی از بازیگران به او هدیه‌ جالبی می‌دهد. پس از تأیید اینکه شهره لرستانی نام و جنسیت خودش را تغییر داد، او جشن تولدی برای خود گرفت و افراد نزدیک خود را دعوت کرد که در این میان، محمدرضا علیمردانی نیز حضور داشت که عکسی جنجالی با او گرفت.

بیشتر بخوانید:

لایو پشیمانی مازیار لرستانی : دنیای مردونه پر از تنهایی‌ است

ببینید: تبریک تولد فاطمه گودرزی به مازیار لرستانی

چهره کاملا مردانه و شکسته شده مازیار لرستانی در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت. جشن تولد مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو جنجال بسیاری به پا کرد.

عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی
آغوش مازیار لرستانی و محمدرضا علیمردانی

بغل کردن محمدرضا علیمردانی و مازیار لرستانی

در ادامه می‌توانید تصویر مازیار لرستانی در بغل محمدرضا علیمردانی را ببینید:

عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی
تصویر مازیار لرستانی در بغل محمدرضا علیمردانی

مازیار صالحی لرستانی که با نام تولد شهره صالحی لرستانی شناخته می‌شود متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ بازیگر و کارگردان اهلِ ایران است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های جالب مازیار لرستانی با یک آپارت‌چی قدیمی

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نامش را به مازیار تغییر داده است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از تغییر جنسیت او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از تطبیق جنسیت برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *