کیت هرینگتون و رز لزلی به فرزند دوم خود خوش آمد گفتند

به تازگی اخباری مبنی بر به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی ، ستارگان سریال محبوب Game Of Thrones در مجلات و رسانه‌های خارجی منتشر شده است.

بعد از منتشر شدن خبر به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی، ذوق و شوق این زوج هنری درباره دومین فرزند کیت هرینگتون و رز لزلی بسیار خبرساز شد. به گفته منابع دختر کیت هرینگتون و رز لزلی با ورود به زندگی آن‌ها تجربیات جدیدی را برایشان فراهم کرده است.

به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی

زوج ستاره، کیت هرینگتون و رز لزلی صاحب فرزند دوم خود شدند که طبق گفته منابع، آن‌ها به فرزند دختر خود خوش‌ آمد گفته‌اند. به گفته‌ی یک منبع:

آنها از استقبال کردن یک دختر کوچک در خانواده خوشحال هستند.

این زوج در سال 2011 در سریال HBO Game Of Thrones با هم آشنا و عاشق هم شدند تا اینکه این رابطه در ژوئن 2017 به ازدواج ختم شد. کیت هرینگتون و رز لزلی در اوایل سال 2021 به اولین فرزند خود، یک نوزاد پسر، خوش آمد گفتند. کیت هرینگتون در مورد پسر دو ساله خود صحبت کرد و به فالون گفت که پسرشان در شرف وارد شدن به شوک زندگی است، زیرا قرار است صاحب برادر یا خواهر شود. او گفت:

من می‌ترسم. اولین نوزاد به مدت 9 ماه مانند راه رفتن در میان ابرها و رقصیدن در میان مزارع بابونه می‌ماند.

به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی
خبر به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی

دومین فرزند کیت هرینگتون و رز لزلی

به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی
خبر به دنیا آمدن فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی

وقتی از کیت هرینگتون پرسیده شد پسرش در مورد نوزاد جدید چه فکری می‌کند، توضیح داد که:

هنوز از نظر مفهومی آن را درک نکرده است. ما سعی می‌کنیم او را برای آن آماده کنیم، به شکم رز اشاره می کنیم و می‌گوییم: بچه‌ی مامان.

در سپتامبر 2020، رز لزلی 35 ساله، تایید کرد که او و کیت هرینگتون 36 ساله، یک بچه در راه دارند. زمانی که این بازیگر اولین برجستگی نوزاد خود را روی جلد ظاهر کرد، بارداری او توسط مجله Make انگلستان فاش شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *