توضیح جیمز گان درباره صرف نظر از داستان کلارک کنت در Superman: Legacy

با بازی دیوید کورن اسویت در نقش مرد پولادین در فیلم Superman: Legacy، جیمز گان توضیحاتی درباره کنار گذاشته شدن داستان اصلی کلارک کنت داده است.

جیمز گان از ارائه نشدن داستان اصلی کلارک کنت در سوپرمن می‌گوید. فیلم Superman: Legacy فیلمی برای آغاز کردن مسیر خدایان و هیولاها با چندین فیلم و نمایش دیگر از DC Universe خواهد بود و جیمز گان به تازگی درباره نبود داستان مبدا سوپرمن صحبت کرده است.

کنار گذاشته شدن داستان اصلی کلارک کنت

جیمز گان توضیح می‌دهد که چرا Superman: Legacy داستان اصلی کلارک کنت را برای راه‌اندازی مجدد DC Universe ارائه نخواهد کرد. DCEU پس از ده سال کار خود را به پایان می‌رساند تا راه را برای DC Universe جدید از استودیوی DC هموار کند و گان و پیتر سافران آن را به عنوان مدیران عامل مشترک اداره کنند.

در حالی که Superman: Legacy شروعی تازه برای مرد پولادین خواهد بود، گان قبلاً در مورد عدم انجام داستان مبدا سوپرمن صحبت کرده بود. مدیر عامل شرکت (از طریق @HomeOfDCU) اکنون توضیح داده است که چرا آن‌ها روی بیان داستان پس زمینه کلارک در فیلم تمرکز نمی‌کنند.

کنار گذاشته شدن داستان اصلی کلارک کنت
ارائه نشدن داستان اصلی کلارک کنت در سوپرمن

ارائه نشدن داستان اصلی کلارک کنت در سوپرمن

کنار گذاشته شدن داستان اصلی کلارک کنت
نبود داستان مبدا سوپرمن

این مدت کوتاهی پس از آن صورت گرفت که استودیو دی سی رسماً دیوید کورن اسویت و ریچل برازناهان را به ترتیب در نقش سوپرمن و لوئیس لین رسمی کردند. Superman: Legacy که هنوز در آن جای چندین کاراکتر دیگر برای بازیگری باقی مانده است، در حال حاضر در مسیر شروع فیلمبرداری در سال 2024 است.

وقتی نوبت به داستان اصلی سوپرمن می‌رسد، سفر او برای تبدیل شدن به یک ابر قهرمان، بدون شک چندین برابر بیشتر از بسیاری از شخصیت‌های DC بازگو شده است. Superman: The Movie و Man of Steel هر دو بررسی کردند که چگونه کلارک میراث کریپتونی خود را کشف کرد و به بزرگترین محافظ جهان تبدیل شد. اما به طور کلی، داستان منشأ سوپرمن نیز در این مرحله آنقدر شناخته شده است که واقعاً برای Superman: Legacy سودی ندارد که باید راه دیگری برای بازگویی آن پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *