فیلم عصبانیت فرزاد فرزین ؛ شب می‌خوابیم صبح پا میشیم قیمتا 10 برابر میشه

به تازگی انتشار فیلم عصبانیت فرزاد فرزین از گرانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

فیلم ناراحتی فرزاد فرزین از بالا رفتن قیمت ها تحت عنوان ویدیو عصابانیت فرزاد فرزن خواننده از گرانی خبرساز شد. در ادامه با ویدیو وایرال شده از فیلم تاسف فرزاد فرزین از بالارفتن قیمت ها همراه فگار باشید.

فیلم عصبانیت فرزاد فرزین

فرزاد فرزین کنسرت خیابانی

ویدیو تازه از خشم فرزاد فرزین در لایو اینستاگرامی به انتشار رسید. فرزاد فرزین علاوه بر بروز ناراحتی از کنسرت خیابانی صحبت کرد.

 

فیلم فرزاد فرزین ناراحتی از گرانی

فرزاد فرزین طرفداران بسیاری دارد و تا به اینجا و بدون ساخت اتفاقات خاصی توانسته بیش از 4 میلیون دنبال کننده رو جذب صفحه اینستاگرام خودش کرده است. فرزاد فرزین در این ویدیو می‌گوید:

اگر کنسرت خیابانی مجوز بدهند من آماده‌ام تا هرنقطه‌ای از ایران برای دل مردمم رایگان کنسرت بذارم.

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فرزاد فرزین فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *