ویدیو : هنرمندی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر

به تازگی اخباری در مورد هنرمندی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

اخیرا خبری مبنی بر بازیگری فرزاد فرزین در فیلم آهنگ دو نفر در فضای مجازی پخش شده که بسیار جذاب و دیدنی می‌باشد. گویا کارگردان آن همچین فیلم بلندی را نساخته است.

نقش آفرینی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر  از جذابیت بسیار بالایی برخودار بوده که بسیاری از مخاطبین را مشتاق دیدن این فیلم می‌کند. در ادامه تیزری از فیلم آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین خواهید دید.

هنرمندی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر

هنرمندی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر
بازیگری فرزاد فرزین در فیلم آهنگ دو نفر

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرزو ارزانش در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی نیز می‌باشد.

او پیش از این این نیز تا کنون هیچگونه فیلم بلندی را نیز کارگردانی ننموده است و تنها در رزومه کاری خود تنها یک فیلم کوتاه را کارگردانی نموده و قرار است که با فیلم آهنگ دو نفره اولین تجربه خود در سینمای ایران را به ثبت رساند، که این فیلم در یک ژانر کمدی موزیکال نیز روایت می‌شود.

نقش آفرینی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفر

در ادامه می‌توانید تیزر فیلم آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین را ببینید:

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر فیلم آهنگ دو نفره از اوایل سال ۱۳۹۹ نیز آغاز گردید و پس از انتخاب صحنه و بازیگران در نهایت در مهر ماه نیز آغاز گردید و پس از ۵۰ روز فیلمبرداری در نهایت، این فیلم در بهمن ماه ۱۳۹۹ فیلمبرداری از سکانس‌های آن نیز به اتمام رسید و پس از اتمام فیلمبرداری اعلام شد.

مشاور کارگردان این فیلم سینمایی را مسعود اطیابی بر عهده دارد، که او خود امروزه به یکی از پرفروش‌ترین کارگردانان سینمای ایران تبدیل شده است و توانسته با فیلم‌های کمدی خود، عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *