تماشا کنید: از ماجرای انتخاب افسانه بایگان بعنوان دختر شایسته ایران تا یک سال حبس

به تازگی، پست جنجالی افسانه بایگان درباره حجابش به انتشار رسیده که حواشی و جنجال‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی و فضای رسانه به همراه داشت.

به تازگی، پست افسانه بایگان در رابطه حجاب تحت عنوان خبر محکومیت افسانه بایگان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش همراه داشت و نوشته های افسانه بایگان برای حجابش نشان داد. علاوه بر این ویدئویی در اختیار شما در ادامه‌ی این خبر گذاشته می‌شود که به ماجرای انتخاب افسانه بایگان بعنوان دختر شایسته ایران  می‌پردازد؛ با ما بمانید.

ماجرای انتخاب افسانه بایگان بعنوان دختر شایسته ایران

در این ویدئو می‌بینید که افسانه بایگان می‌گوید:

از بین 36 هزار نفر دختر ایرانی، دختر شایسته ایران شدم.

پست جنجالی افسانه بایگان درباره حجابش

یک سال حبس خواهم شد؟

افسانه بایگان بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون، چندی پیش از محکومیت خود، در صفحه رسمی خود خبر داد. طبق گفته خانم افسانه بایگان، او، پروانده‌اش به شعبه 1088 ارجاع داده شده است. افسانه بایگان، دو ماه گذشته، در حالی که فقط با یک کلاه بر سر بر سر برای دیدن نمایش «کافه عاشقی» به سالن تئاتر رفت بود اکنون در پست اینستاگرامی‌اش گفت:

بر اساس ماده 640 قانون مجازات اسلامی و طبق کیفرخواست به اقدام خلاف عفت و اخلاق عمومی متهم شده است.

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان جنجال برانگیز شد!

ماجرای انتخاب افسانه بایگان به عنوان دختر شایسته ایران

او در ادامه این پست ادامه داد و گفت:

حال من متهم شده‌ام به ماده ۶۴۰ یعنی در معرض قرار دادن شی‌ای که بر خلاف عفت و اخلاق عمومی است. نتیجه می‌گیریم که بنده در این تعبیر در حد یک شی بررسی می‌شوم… در کیفرخواست نوشته‌اند مجازات مندرج در تبصره ماده ۶۳۸ برای من کم است و برخورد شدید ضرورت دارد، چون یک هنرمندم.

پست جنجالی افسانه بایگان درباره حجابش
پست افسانه بایگان در رابطه حجاب

نوشته های افسانه بایگان برای حجابش

در ادامه می‌توانید خبر محکومیت افسانه بایگان را ببینید:

پست جنجالی افسانه بایگان درباره حجابش
نوشته های افسانه بایگان برای حجابش

او، بر اساس ماده ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی متهم شده و روز شنبه ۱۷ تیر در دادگاه حاضر خواهد شد. افسانه بایگان متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با نقشی در فیلم کوتاه بوق ۱۳۵۱ آغاز و در ۱۵ سالگی رتبه دوم مسابقه دختر شایسته ایران در مجله زن روز را کسب کرد. فعالیت حرفه‌ای او با مجموعهٔ تلویزیونی سربداران ۱۳۶۲ آغاز شد و با گمشده ۱۳۶۵ کار سینمایی خود را آغاز کرد که پرفروش‌ترین فیلم سال شد.

اخبار بیشتر: تصاویر لو رفته از عروسی آناهیتا همتی و دکتر علی باغ زری [+عکس‌های دوتایی]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *