تحلیل روانشناختی و فلسفی عروسی بهرام رادان + حقایق پنهان درباره برگزاری عروسی لاکچری در گرجستان

عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان بازتاب بسیاری پیدا کرده و خبرنگاران به خود افتاده‌اند که این مراسم را رسانه‌ای کنند.

تماشای شادی دیگران خوشحال‌کننده است. حالا اگر این شادی برای مراسم عروسی باشد که به قول معروف یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد، دیگر چه بهتر! عروس و داماد و اطرافیان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا آن شب سنگ تمام بگذارند و بهترین‌ِ خودشان باشند. راستش حتی اگر با ذات این مراسم هم مشکل داشته باشیم، نمی‌توانیم انکارش کنیم. نمی‌خواهیم انکارش کنیم. به‌خصوص که روزهای اخیر، آمار ازدواج آدم‌معروف‌ها بالا رفته است و هر کدام به ترتیبی سعی می‌کنند میزان خوشبختی‌شان را بروز بدهند. بخیل نیستیم، مبارک‌شان باشد، اما این میان چیزهای دیگری به جز خوشبختی هم وجود دارد.

مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار [+ویدیو]

تماشا کنید: فیلم جنجالی از عروسی بهرام رادان + [عکس های فاش شده از مراسم ازدواج مینا مختاری]

تحلیل روانشناختی و فلسفی عروسی بهرام رادان

حقایق پنهان درباره برگزاری عروسی لاکچری در گرجستان

ما در این عروسی‌های به‌اصطلاح فوق لاکچری و میلیاردی، علاوه بر شکاف و حتی دره‌ای عظیم که دیگر به هیچ عنوان پرشدنی هم نیست، میزان بسیار زیادی «نمایش» می‌بینیم؛ نمایش یک دنیای فانتزی برای فالوورهایی که فقط در خواب و فیلم‌ها به این چیزها دسترسی دارند، نمایش قدرت، نمایش شهرت، نمایش پول. قبول دارم که قرار نیست ثروتمندان یک جامعه خودشان را با فقرای آن تنظیم کنند و برای این که آن‌ها (فقرا) دل‌شان این چیزها را نخواهد، این‌ها (ثروتمندان) خودشان را سانسور کنند. اتفاقاً کسی که ثروتمند است، باید از ثروتش لذت ببرد و حال کند. اما گمانم «حال» کردن یک چیز است و «حالی به حالی» شدن یک چیز دیگر.

تماشا کنید: بیوگرافی مینا مختاری همسر جدید بهرام رادان

دوباره ناچاریم عرض کنیم که ما هیچ مشکلی با هیچ عروسی لاکچری‌ای ندارم، حتی با عروسی آقای رادان که در فلان‌کشور و با خرجی بالا برگزار شد. مشکل ما جایی‌ست که ویدیو‌ها و عکس‌های این عروسیِ آن‌چنانی در صفحه‌های اینستاگرامی و سایت‌ها منتشر می‌شود. در زمانه‌ای که آدم‌های خیلی زیادی حتی حداقل‌ها را هم در اختیار ندارند و واقعاً محتاج نان شب هستند، پخش کردن این فیلم‌ها و عکس‌ها کمی نامردی به نظرم می‌رسد. ما می‌توانیم برای خود خوشبخت باشیم، اما چه نیازی‌ست که این خوشبختی را در چشم دیگران کنیم، آن هم وقتی می‌دانیم همشهری‌هایمان در انواع و اقسام فلاکت‌ها روزگار می‌گذرانند؟ فلاکت روحی و روانی، فلاکت مالی، فلاکت جانی.

برای نمایش فلاکت، تمام دوربین‌های دنیا کافی نیست، اما برای نشان دادن خوشبختی، یک عکس ساده هم کافی‌ست. در ادامه یکی از این عکس‌ها را ببینید:

عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان

افشاگری جدید درباره بهرام رادان : زمانی که از امین فردین خبرنگار ایرانی درباره بهرام رادان پرسیده می‌شود، او می‌گوید:

کم کم به ثانیه های عروسی رادان در گرجستان نزدیک میشیم …

پست بهرام رادان در اینستاگرام درباره عشق و تولد مینا مختاری نوشت:

و باید عشق باشد، بهانه‌ای برای تحمل سختی‌ و زمختی این روزگار تلخ. خوب خواهد شد اگر عشق باشد، همه چیز خوب خواهد شد. عشق باید بماند و مثل خورشید تابستان جنوبگان غروب نکرده طلوع کند و بماند در آسمان زندگی.من به فردای پر از عشق و پر از نور، ایمان دارم… تولدت مبارک عشق من!

 افشاگری جدید درباره بهرام رادان
افشاگری جدید درباره بهرام رادان, عروسی مینا مختاری و بهرام رادان در تفلیس گرجستان

در ویدیویی جدید که از امین فردین در کانال یوتیبش منتشر شده است، گفته می‌شود که عروسی مینا مختاری (بلاگر معروف) و بهرام رادان در شهر تفلیکس گرجستان با حضور 116 سلبریتی برگزار شده است.

ویدیوی امین فردین دریاره عروسی مینا مختاری و بهرام رادان در تفلیس گرجستان را تماشا کنید:


بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ جیران به تصویر کشید.

بهرام رادان دارای یک خواهر و یک برادر است. در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، رادان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از آغاز رابطه با مینا مختاری، طراح مد، را داد. در سال ۱۳۸۹ بهرام رادان به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد.

عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان
عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان

در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت:

خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند. حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید.

او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شد. رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده‌است.

عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان
عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان

بهرام رادان در پایان سال 1401 در پست اینستاگرام خود نوشت:

.در پایان یک سال بد، هیچ معجزه‌ای بهتر از ‘امید’ نیست امید به فردای پر از نور

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *