اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان در کنار صدف اسپهبدی

عکس بهرام رادان در کنار صدف اسپهبدی در اکران خصوصی فیلم مستند “کاپیتان من” در فضای مجازی از جمله اینستاگرام بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران داشته است.

بهرام رادان در کنار صدف اسپهبدی

بهرام رادان، صدف اسپهبدی، سروش صحت، منصور ضابطیان و سعید فتحی روشن در مراسم اکران خصوصی فیلم مستند “کاپیتان من” حضور داشتند. بهرام رادان بعد از برگزاری مراسم عروسی اش با مینا مختاری، اولین بار در مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت.

تصاویر بهرام رادان در کنار صدف اسپهبدی

بهرام رادان در کنار صدف اسپهبدی
بهرام رادان در کنار صدف اسپهبدی
صدف اسپهبدی در اکران خصوصی فیلم مستند کاپیتان من

بهرام رادان در اکران خصوصی مستند کاپیتان من

بهرام رادان در اکران خصوصی مستند کاپیتان من
بهرام رادان در اکران خصوصی مستند کاپیتان من
بهرام رادان و سروش صحت در اکران خصوصی مستند کاپیتان من
بهرام رادان و سروش صحت در اکران خصوصی مستند کاپیتان من

عکس بهرام رادان در نوجوانی

عکس زیرخاکی بهرام رادان

به تازگی تصویری از بهرام رادان بازیگر خوب ایرانی در شبکه های مجازی منتشر شده است که بسیار وایرال شده است. در ادامه می‌توانید عکس قدیمی بهرام رادان را مشاهده کنید:

به گزارش منابع خبری:

بهرام رادان در یک استوری عکسی از دوران نوجوانی خود در گذشته را در صفحه شخصی اش با کاربران به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید عکس نوجوانی بهرام رادان را مشاهده کنید:

عکس بهرام رادان در نوجوانی
عکس بهرام رادان در نوجوانی

تفریحات لاکچری بهرام رادان در استخر

به تازگی خبری تحت عنوان تفریحات با کلاس بهرام رادان به انتشار رسید که بهرام رادان در استخر نشان می‌دهد. بهرام رادان بازیگر ایرانی با انتشار این عکس جنجالی در فضای مجازی به پا کرد. بهرام رادان یکی از بازیگرام برجسته ایرانی است که اخیراً خبری تحت عنوان تفریحات لاکچری بهرام رادان در استخر در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

تفریحات با کلاس بهرام رادان

تفریحات لاکچری بهرام رادان در استخر
بهرام رادان بازیگر

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد. بهرام رادان در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمده است، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و 2 خواهر و 1 برادر دارد.

مادرش خانه دار و پدرش سرهنگ بازنشسته حکومت پهلوی قبل از انقلاب می‌باشد. به گفته خودش:

بعد از خدمت سربازی وقتی 21 ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می‌گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس‌های بازیگری «هیوا فیلم» خورد گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس‌ها در آوردم. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به من داده شد که روی نقش کیان تمرکز کنم، نقشی که فکر می کردم دو تا دیالوگ بیشتر ندارد غافل از اینکه یکی از دو نقش اصلی فیلم بود به این ترتیب با این فیلم سال 1379 در 21 سالگی اولین بار جلوی دوربین رفتم.

بهرام رادان بازیگر

در ادامه می‌توانید بهرام رادان در استخر را ببینید:

تفریحات لاکچری بهرام رادان در استخر
بهرام رادان در استخر

رادان سپس برای بار دوم در فیلم «آواز قو» بازی کرد که این فیلم در سال 1379 مصادف با گشایش های سیاسی دوره اصطلاحات به شدت به چشم آمد اما شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال 1382 شروع شد که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری اش را تغییر داد بازی در فیلم «سنتوری» به کارگردانی داریوش مهرجویی سال 1385 و در نقش علی سنتوری بود. او برای بازی در این فیلم موفق به کسب دومین سیمرغ خود بعنوان بهترین بازیگر مرد شد. در سال 91 بعد از حضور در فیلم «پل چوبی» کنار بازیگرانی چون مهران مدیری، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *