عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی به دلیل توهین به او + علت توهین چه بود؟

فیلم عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

بشیر حسینی که با داوری در عصر جدید معروف شد، زمانییست حواشی زیادی را خلق کرده است. توهین بشیر حسینی به کارگردان فیلم برادران لیلا  که سید بشیر حسینی در برنامه‌ی زنده به سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا فحاشی کرد. حال اصل ماجرا توهین سید بشیر حسینی به مژده لواسانی چه بود ؟ که منجر به معذرت خواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی شده است؟

فیلم عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی

فیلم عذرخواهی سید بشیر حسینی از مژده لواسانی

مدتی قبل در ویژه برنامه ولادت امام رضا در برنامه بینهایت شو از شبکه سه سیما بود که بشیر حسینی بعد از آرزوی تمام شدن  همه‌گیری کرونا دعا کرد، که بتواند با مژده لواسانی یک سفر اربعین توپ و شیطون بلا بروند و کیف کنند.

فیلم عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی
ماجرا توهین سید بشیر حسینی به مژده لواسانی

ماجرای توهین سید بشیر حسینی به مژده لواسانی چیست ؟

بعد از ارزوی کربلا رفتن بشیر حسینی همراه مژده لواسانی ، واکنش‌ها و گاه توهین‌ها در شبکه‌های اجتماعی متوجه او و مژده لواسانی شد. برخی این اظهارات را سخیف دانستند و برخی دیگر برای خوش‌آمد ذائقه‌ی دهه هشتادی‌ها. که در ادامه فیلم عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی را خواهید دید.

خبرگزاری  تسنیم به انتقاد سفت و سختی از حسینی و مدیریت شبکه سیما پرداخته و گفته بود:

این دو در دانشگاهی درس خوانده‌اند که دانشجویانش در کنار درس‌های تخصصی، دروس معارف اسلامی هم پاس می‌کنند. و علاوه بر این، استفاده از این لفظ‌ها برای کسی که متخصص رسانه است جای تعجب دارد.

ویدیو: توهین بشیر حسینی به کارگردان فیلم برادران لیلا

البته این اولین باری نبود که اظهارات بشیر حسینی جنجالی می‌شد. او یک بار نیز در یک برنامه اینترنتی زنده‌یاد علی انصاریان هنگام گپ و گفت راجع به فوتبال، با پیش کشیدن نظریه فروید، گفته بود:

«بگذار یک چیز عجیب‌تر هم اینجا به شما بگویم. همین نگاهی که از زمان فروید جدی شد که فوتبال را اساساً از سنخ مقوله لذت جنسی می‌بیند؛ می‌گوید چرا شما از فوتبال لذت می‌برید؟ همان‌طور که لذت جنسی لذت دارد، این هم عین همان است؛ از همان جنس و همان سنخ است. آدم اول تعجب می‌کند، می‌گوید که چه‌طوری؟ بعد می‌گوید یک مطالعه‌ای کردم. کشورهایی که آمار شهوت و مسائل جنسی در آن‌ها بالاتر است فوتبال بهتری دارند؛ مثل برزیل، بعد آرژانتین و…»

فیلم عذرخواهی دکتر بشیر حسینی از مژده لواسانی



سید بشیر حسینی در برنامه مهلا از مژده لواسانی به خاطر حواشی پیش آمده و اشتباهش و از این که ناخواسته باعث شده او در این جریان مظلوم واقع شود، عذرخواهی کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *