مرگ شوکه‌کننده مدل ایرانی آمریکایی بعد از انجام عمل زیبایی [+جزئیات]

کریستینا اشتن گورکانی یک مدل ایرانی آمریکایی بود که اخیراً خبر مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای داشت.

مدل ایرانی آمریکایی که می‌خواست شبیه کیم کارداشیان باشد حین آخرین عمل زیبایی، در سن سی و‌ چهار سالگی درگذشت.‌ خانواده کریستینا اشتن گورکانی، مدل ایرانی آمریکایی از مرگ او خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، این مدل جوان در مراحل بهبودی پس از جراحی زیبایی بود که در پی ایست قلبی جان باخت.

تصاویر لو رفته از عروسی آناهیتا همتی و دکتر علی باغ زری [+عکس‌های دوتایی]

مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی

مرگ بدل کیم کارداشیان ایرانی

رسانه‌ها امروز در حالی از مرگ کریستینا اشتن گورکانی، که بسیار شبیه کیم کارداشیان است خبر دادند که روزنامه دیلی میل در گزارشی فاش کرد که او فقط چند ساعت پس از انجام یک عمل جراحی پلاستیک، در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشته است.

خانواده کریستینا به همین دلیل مرگ دخترشان را عادی نمی‌دانند. در حال حاضر معلوم نیست گورکانی چند عمل زیبایی قبل از فوت داشته است.

مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی
مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی

مرگ کریستینا اشتن گورکانی

خانم گورکانی به دلیل شباهتش به کیم‌کارداشیان و انجام عمل‌های زیبایی مختلف مشهور بود. خانواده او در سایت جمع‌آوری کمک‌های خیریه گوفاندمی نوشته‌اند که این زن جوان در سن سی و چهار سالگی و در پی انجام یک عمل زیبایی درگذشته است.

در این متن آمده که ساعت ۴:۳۱ روز ۲۰ آوریل تماسی را دریافت کردند که فردی در آنطرف خط فریاد می‌زده اشتن در حال مردن است، اشتن در حال مردن است. خانواده او گفته‌اند، وقتی به بیمارستان رسیدند به آنها خبرداده شد که وضعیت خانم گورکانی به دلیل ایست قلبی وخیم است.

مرگ بدل کیم کارداشیان ایرانی

مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی
مرگ مدل ایرانی آمریکایی به دلیل عمل زیبایی

خانواده او افزوده‌اند که به دلیل رعایت حریم خصوصی و در جریان داشتن تحقیقات بر روی خطای پزشکی، فعلا جزئیات بیشتری اعلام نمی‌کنند. خانم گورکانی او هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی قطر نیز با حضور در یکی از ورزشگاه‌های دوحه، پایتخت قطر، لباسی با پرچم ایران به تن کرده بود که تصاویرش واکنش‌های زیادی در فضای مجازی در بر داشت. در زیر پست او وقتی یکی از کاربران از او می‌پرسد:

شما تیشرتی با پرچم ایران به تن دارید و آیا شما ایرانی هستید؟

او در جواب نوشته است:

بلی ایرانی هستم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *