ببینید : تصویر لو رفته از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی

اخیرا تصویر لو رفته از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

جدیدا تصویری خجالت آور از احسان کرمی و لادن طباطبایی در رسانه های مجازی منتشرش شده که جزء پربازدید ترین ها قرار گرفته است. گویا این تصویر نشان می‌دهد این دو رابطه نزدیکی به یک دیگر دارند.

تصویر لو رفته از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی

تصویری پرحاشیه از لادن طباطبایی و احسان کرمی

امروز تصویری خجالت آور از احسان کرمی و لادن طباطبایی در فضای مجازی وایرال شده که بحث داغی را بین کابران ایجاد کرده است. احسان کرمی (زادهٔ تیر 1359 در تهران) مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

وی که فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده است.به تازگی عکسی خجالت آور از احسان کرمی و لادن طباطبایی منتشر شده است.

تصویر لو رفته از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی
عکسی جنجالی از لادن طباطبایی بغل احسان کرمی

تصویری از احسان کرمی و لادن طباطبایی

در ادامه می‌توانید تصویری از احسان کرمی و لادن طباطبایی را ببینید:

تصویری پرحاشیه از لادن طباطبایی و احسان کرمی
تصویری پرحاشیه از لادن طباطبایی و احسان کرمی

سیده لادن طباطبائی (زاده ۹ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. لادن طباطبایی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده‌است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص تصویر لو رفته از لادن طباطبایی که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *