عکس : وحشت کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

به تازگی عکسی از وحشت کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

امروز عکسی از ترسیدن کیم کارداشیان از سایه زنی در خانه اش در رسانه های مجازی وایرال شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است. بعضی از کاربران شایعاتی مبنی بر تهدید شدن کیم کارداشیان را در رسانه ها پخش کرده اند.

وحشت کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

پست ترسناک کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

کیم کارداشیان در اینستاگرامش عکس ترسناکی پخش کرد و گفت متوجه سایه یک زن در زمینه عکسش می‌شود. او توضیح داد که هفته ی گذشته هنگامی که در خانه تنها بود، این عکس را از خودش گرفت. اکنون که با دقت به تصاویرش رفته نگاه کرده سایه زنی پشت پنجره خانه اش وحشت زده شده است.

وحشت کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره
ترس کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

ترسیدن کیم کارداشیان از سایه زنی در خانه اش

در ادامه می‌توانید ترس کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره را ببینید:

وحشت کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره
پست ترسناک کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

چندی پیش ارلینگ هالند عکسی با کیم کارداشیان گرفت و این ترس را به وجود آورده که او هم ممکن است دچار طلسم بد کارداشیان شود. هالند و کیم کارداشیان هر دو سفیر برند دولچه و گابانا هستند. آن‌ها با یکدیگر در رویداد دی‌اندجی دیدار کردند و با هم عکس گرفتند.

بسیاری از هواداران شکست آرسنال در فصل قبل و همینطور باخت پاری‌سن‌ژرمن بعد از ۷۱۵ روز را تقصیر پاقدم بد کیم کارداشیان می‌دانستند. به تازگی امباپه هم با کیم کارداشیان در مهمانی ۴ جولای دیده شد و هواداران سراسر شبکه‌های اجتماعی را با هشدارهایی به این بازیکن برای دوری از کارداشیان پر کرده بودند.

پست ترسناک کیم کارداشیان از سایه زنی پشت پنجره

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *