پشت پرده لاغر شدن شدید سالار عقیلی چیست؟ + [ویدیو]

چندی پیش، در چند روز گذشته، تصاویری از سالار عقیلی در فضای مجازی منتشر شده که داستان لاغر شدن شدید سالار عقیلی ، خواننده محبوب ایرانی را نشان می‌دهد.

چندی پیش، تصاویر و ویدئویی از کاهش وزن عجیب سالار عقیلی، خواننده سنتی کشور، در فضای رسانه منتشر شد که بسیار مورد توجه واقع شده است. این خواننده پس از، از دست دادن 50 کیلوگرم وزن، بسیاری از هواداران خود را شوکه کرده و باعث شده تا این اتفاق با جنجال و بازخورد بسیاری همراه باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ سالار عقیلی کوی عشق

داستان لاغر شدن شدید سالار عقیلی

در چند ماه گذشته تصاویری از لاغری بیش از انداره سالار عقیلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و طبق گفته منابع در آن زمان، این خواننده ۵۰ کیلو کاهش وزن داشته‌ است. هنوز دلیل دقیق کاهش ۵۰ کیلویی وزن سالار عقیلی معلوم نیست. برخی افراد در فضای مجازی، دلیل این کاهش وزن عجیب را رژیم لاغری و برخی دیگر، عمل جراحی می‌دانند.

کاهش وزن شدید سالار عقیلی
داستان لاغر شدن شدید سالار عقیلی, کاهش وزن عجیب سالار عقیلی, لاغری بیش از حد سالار عقیلی

کاهش وزن عجیب سالار عقیلی

در ادامه می‌توانید لاغر شدن سالار عقیلی را ببینید:


سالار عقیلی، متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶، خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. او دانش‌ آموخته هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری تئاتر است. وی اصالتاً از پدری مازندرانی اهل کردکوی و مادری آذربایجانی است. سالار عقیلی از هشت‌سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود.

او به هنرستان موسیقی رفت و تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت. در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، سالار عقیلی در سن ۱۸ سالگی، برای نخستین‌ بار روی صحنه آمد. حریر شریعت‌زاده نیز در آن کنسرت حاضر بود و به‌ دلیل تسلط بر آوازهای ایرانی، با شنیدن صدای سالار عقیلی به استعداد وی پی برد. پس از اتمام برنامه در رابطه با آوازهای ایرانی به صحبت نشستند و همین امر موجب همکاری‌های بعدی و در نهایت ازدواج این دو شد. عقیلی پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی دعوت شد

لاغری بیش از حد سالار عقیلی

داستان لاغر شدن شدید سالار عقیلی
لاغری بیش از حد سالار عقیلی

تصاویر و ویدئویی که از اجرای سالار عقیلی، خواننده سنتی خوان ایرانی در یک مراسم، در کنار برخی هنرمندان از جمله مجید مشیری منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *