انتخاب تتلو به عنوان بهترین خواننده جهان بعد از مایکل جکسون در سبک R&B

تتلو بهترین خواننده بعد از مایکل جکسون شد؟ قرار گرفتن تتلو به عنوان بهترین خواننده جهان جنجال بسیاری به پا کرده و با بازخوردهای متفاوتی رو به رو شده است.

به گزارش وبسایت رسمی The Top Ten در لیست ۱۰ نفره‌ی بهترین خواننده‌های سبک R&B در جهان، امیر تتلو را به عنوان دومین معرفی شد. وب‌سایت The Top Tens رده‌بندی‌های مختلفی در زمینه‌های فیلم، سریال،موزیک، انواع اپلیکیشن، سایت و… را در محتوای خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای زنده علیها با گیتاریست تتلو

تتلو بهترین خواننده بعد از مایکل جکسون

به گزارش از وب‌سایت رسمی The Top Ten در لیست بهترین خواننده‌های سبک آر اند بی در جهان، امیر تتلو به عنوان دومین خواننده برتر این سبک معرفی شده است. نفر اول این لیست مایکل جکسون، و بعد از امیر تتلو، بیانسه در رتبه سوم قرار گرفته است.

تتلو بعد از مایکل جکسون به عنوان بهترین خواننده
دوم شدن امیر تتلو بعد از مایکل جکسون, امیر تتلو دومین خواننده برتر R&B, تتلو بعد از مایکل جکسون بهترین خواننده آر اند بی

دوم شدن امیر تتلو بعد از مایکل جکسون

امیرحسین مقصودلو، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶، که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت دارد. او از اولین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که همچنین به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

تتلو در اواسط دهه هشتاد به دبی سفر کرد و بعد از مدتی به ایران بازگشت. او اولین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود.

تتلو در سال ۱۳۹۷ به استانبول رفت و اولین کنسرت خود را در همان سال در تفلیس گرجستان برگزار کرد. او بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، برای یک هفته بازداشت بود.

تتلو بعد از مایکل جکسون به عنوان بهترین خواننده
دوم شدن امیر تتلو بعد از مایکل جکسون, امیر تتلو دومین خواننده برتر R&B, تتلو بعد از مایکل جکسون بهترین خواننده آر اند بی

امیر تتلو دومین خواننده برتر R&B

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *