ویدیویی قدیمی از اشک‌های بی امان آزاده نامداری برای امام حسین

ویدیویی قدیمی از اشک های بی امان آزاده نامداری برای امام حسین در رسانه‌های مجازی منتشر شده که او برای درد دل با امام حسین ناراحتی خودش را نشان داده است.

اخیرا ویدیویی از گریه های آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه  بسیاری از کاربران قرار گرفته است. آزاده نامداری در این ویدئو مشغول به درد دل کردن با امام حسین (ع) و گریه کردن برای او است و درباره احساسات خودش نسبت به ایام حسینی صحبت می‌کند.

ضرغامی از هنگامه قاضیانی در برنامه تلویزیونی دفاع کرد! [+ویدیو]

اشک های بی امان آزاده نامداری برای امام حسین

ویدیویی قدیمی از آزاده نامداری و گریه هایش برای امام حسین

ویدیویی قدیمی از اشک های بی امان آزاده نامداری
صحبت های آزاده نامداری با امام حسین

آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌ کننده تلویزیونی ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده معروف شد. نامداری پس از دوازده سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌ طور غیررسمی ممنوع‌التصویر شده بود. در هفتم فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر درگذشت آزاده نامداری را دادند.

ویدیویی از گریه های آزاده نامداری

در ادامه می‌توانید صحبت های آزاده نامداری با امام حسین را ببینید:


ویدیویی قدیمی از آزاده نامداری و گریه هایش برای امام حسین

آزاده نامداری ۹ آذر ۱۳۶۳ در سنقر به دنیا آمد. او از ۱۹ سالگی وارد تلویزیون شد و کار خود را در شبکه استانی زاگرس در کرمانشاه آغاز کرد، سپس به تهران رفت و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش «تازه‌ها» در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که در بهمن‌ماه ۱۳۸۸ به پایان رسید. در ادامه مجری برنامه غیر منتظره شد که از شبکه دو پخش می‌شد. سری اول برنامه غیر منتظره در ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیویی قدیمی از اشک های بی امان آزاده نامداری برای امام حسین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *