حسین خانی‌بیک بازیگر معروف سریال مختارنامه مبتلا به آلزایمر شد!

حسین خانی‌بیک آلزایمر ؛ چند وقتی بود که از حسین خانی‌بیک بازیگر معروف سریال مختارنامه خبری نبود، به تازگی معلوم شد که او مبتلا به یک بیماری است.

حسین خانی بیک بازیگر خوب ایرانی در سریال معروف مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است. مدت‌ها بود از حسین خانی‌بیک بازیگر سریال «مختارنامه» خبری نبود؛ دیدار انجمن بازیگران خانه سینما پرده از یک حقیقت برداشت. در ادامه مطلب با خبر آلزایمر حسین خانی‌بیک همراه ما بمانید.

حسین خانی‌بیک آلزایمر

بیماری حسین‌خانی بیک بازیگر

به گزارش منابع خبری:

حسین خانی‌بیک بازیگر معروف ایرانی، چند وقتی است که از تلوزیون دور شده است. همچون فرامرز صدیقی و محمد کاسب» که در بیمارستان بستری هستند. مدت‌ها بود برای گفت‌وگو با این بازیگر چه به بهانه سریال‌های مناسبتی همچون مختارنامه و چه سال‌های کم‌کاری در عرصه بازیگری از راه‌های مختلفی استفاده می‌کردیم که این اتفاق انجام نشد.

بعد از اینکه جویای احوال شدیم، از روند‌ شکل‌گیری بیماری ایشان گفتند که از بعد از سریال مختارنامه و از سال 1392 آغاز شده است. این بیماری پنهان و مزاحم اینک سالهاست که سبب دوری جناب خانی‌بیک از فعالیت بازیگری شده و این شده که در این مدت فقط در خانه‌اند.

حسین خانی‌بیک آلزایمر
حسین خانی‌بیک آلزایمر

مریض شدن حسین خانی‌بیک

حسین خانی‌بیک متولد ۱۸ مرداد سال ۱۳۲۰ است و در تهران به دنیا آمده است. وی در همان محلهٔ پامنار در مدرسه‌ای به نام برزویه تحصیلاتش را آغاز کرد. از همان ابتدا به هنر علاقه‌مند بود و تئاترهای مدرسه فرصت مناسبی بود تا هیجانات هنری خود را تخلیه کند. اوج این علاقه در سال ۱۳۳۲ نمود پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *