بازگشت انیمیشن بن 10 تایید شد ؛ بازگشت بن 10 بعد از 8 سال!

به تازگی بازگشت انیمیشن بن 10 تایید شد. در ادامه مطلب بازگشت بن 10 بعد از 8 سال به جزئیات ساخت انیمیشن بن 10 توسط نتفلیکس می‌پردازیم.

نتفلیکس اعلام کرده است که به زودی خانه هر چهار فصل سریال کلاسیک Cartoon Network، Ben 10 خواهد بود. این سریال که برای اولین بار در سال 2005 پخش شد، ماجراهای بن تنیسون، پسری 10 ساله را دنبال می کند که دستگاهی بیگانه به نام Omnitrix را کشف می کند.

Omnitrix به بن اجازه می دهد تا به 10 ابرقهرمان بیگانه مختلف تبدیل شود که هر کدام دارای قدرت های منحصر به فرد خود هستند. بن 10 به لطف ماجراهای پر اکشن، طنز و شخصیت های قابل ربطش، مورد توجه بینندگان در هر سنی قرار گرفت. این نمایش تعدادی اسپین آف، بازی های ویدیویی و حتی یک فیلم لایو اکشن را تولید کرد.

بازگشت انیمیشن بن 10

بازگشت بن 10 بعد از 8 سال

مجموعه انیمیشن محبوب Cartoon Network در تاریخ 5 ژوئن 2023 به نتفلیکس در ایالات متحده بازخواهد گشت. اگرچه این نمایش برای پخش از نتفلیکس فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. همچنین، این نباید بر در دسترس بودن Ben 10 در HBO Max تأثیر بگذارد، که به پخش هر چهار فصل سریال و همچنین سریال جدیدتر 2016 ادامه خواهد داد.

بازگشت انیمیشن بن 10

ساخت انیمیشن بن 10 توسط نتفلیکس

این اولین باری است که بن 10 در بیش از هشت سال گذشته برای پخش در نتفلیکس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. نتفلیکس قبلاً هر چهار فصل بن 10 را پخش می کرد، اما این سریال در سال 2014 حذف شد. در سال 2015 برای چند هفته با تنها دو فصل بازگشت، اما دوباره برای همیشه حذف شد.

بن 10 تنها نمایش شبکه کارتونی نبود که در سال های بعد از نتفلیکس حذف شد. در واقع، تمام نمایش‌های شبکه کارتون در فوریه 2022 از نتفلیکس حذف شدند. این موضوع اکنون در حال تغییر است، زیرا برادران وارنر دیسکاوری تصمیم گرفته است مجوز برخی از نمایش‌های خود را به نتفلیکس بدهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *