طراحی خاص کت و شلوار بهرام رادان در عروسی | برند بازلی انتخاب بهرام رادان

جنجالی ترین اتفاق تیرماه 1402 ازدواج بهرام رادان و جشن عروسی فوق العادیشان بود. در ادامه برند کت و شلوار میلیاردی بهرام رادان در عروسی را ببینید.

در اواخر تیر ماه 1402 عکس و فیلم هایی منتشر شد که خبر از عروسی بهرام رادان، ستاره محبوب سینما می داد. بهرام رادان و همسرش مینا مختاری برای جشن عروسی خود نهایت دقت و توحه را به کار بردند و با جشن عروسی و عکس ها و لباس های فوق العاده سوژه رسانه ها شدند.

ویدیویی از جدیدترین گفتگو همسر بهرام رادان درباره عشق‌شان + بیوگرافی مینا مختاری

کت و شلوار میلیاردی بهرام رادان

برند بازلی انتخاب بهرام رادان

کت و شلوار میلیاردی بهرام رادان
استایل بهرام رادان در عروسی اش

بهرام رادان، داماد 44 ساله در صدر لیست محبوب ترین بازیگران ایران قرار دارد. او در این مراسم کت و شلواری ساده به رنگ مشکی به تن داشت. استایل بهرام رادان با یک پیراهن مردانه سفید، استایلی کاملا ساده و کلاسیک برای یک داماد خوش سلیقه و متشخص محسوب می شود. به این استایل مردانه اصطلاحا «تاکسیدو» گفته می شود.

تاکسیدو از یک کت و شلوار مشکی ساده همراه با نواردوزی های ساتن تشکیل می شود. این استایل را پیراهن مردانه سفید با یقه برگردان تکمیل می کند. اصلی ترین اکسسوری هایی که در عروسی بهرام رادان، در استایل او می بینید، یک پاپیون مشکی و کفش های مردانه براق است. دکمه سردست نیز این استایل جذاب و ساده را، زیباتر کرده است.

استایل بهرام رادان در عروسی اش

از استرس زیاد بهرام رادان موقع فیلم دیدن تا مراسم عروسی لاکچری او

کت و شلوار عروسی بهرام رادان، متعلق به برند موفق ایرانی به نام بازلی ( bazzelli) است. مسعود بیگدلی، مدیر و مؤسس این برند موفق نام دارد. او با هدف ایجاد تغییراتی اساسی در استایل مردانه، در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند یکی از مطرح ترین برندهای ایرانی فعال در حوزه تولید پوشاک مردانه است. برند بازلی 12 شعبه فعال در سراسر ایران دارد. این برند با ارائه محصولات بی نظیر از نظر طراحی و کیفیت، شناخته می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *