فوری: پگاه آهنگرانی و علی عظیمی بازیگر و خواننده معروف ایرانی ازدواج کردند! + فیلم

عکسی با عنوان ازدواج پگاه آهنگرانی بازیگر در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

علی عظیمی و پگاه آهنگرانی، با انتشار پستی به مناسبت زادروز سی و نه سالگی پگاه، خبر ازدواج خود را نیز اعلام کردند که در ادامه با در اختیار گذاشتن عکس‌های دوتایی پگاه آهنگرانی و علی عظیمی به ازدواج این دو سلبریتی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علی عظیمی همسر جدید پگاه آهنگرانی ؛ علی عظیمی کیست؟

ازدواج پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی ازدواج

به گزارش منابع خبری:

علی عظیمی شوهر پگاه آهنگرانی اکنون 46 ساله است و در زمینه موسیقی راک آلترناتیو و راک ایرانی مشغول به فعالیت است. در ادامه می‌توانید عکس پگاه آهنگرانی و همسرش را مشاهده کنید:

ازدواج پگاه آهنگرانی
ازدواج پگاه آهنگرانی

بیشتر بخوانید:

ویدیوی قدیمی رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری

پگاه آهنگرانی در جریانات اخیر، کشور را ترک کرد و هم‌اکنون ساکن آلمان است. علی عظیمی چهل و شش ساله نیز از سال هشتاد و هشت ایران را ترک کرده است و در زمینه‌ی موسیقی‌های راک الترناتیو، راک ایرانی و هارد راک به فعالیت مشغول است.

بخش‌هایی از کنسرت‌های علی عظیمی را ببینید:


بیشتر بخوانید:

از دست ندهید: لباس و حضور +18 پگاه آهنگرانی در دبی [+عکس]

پگاه آهنگرانی در فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس

حضور پگاه آهنگرانی در فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس

امروز عکسی از پگاه آهنگرانی در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به فستیوال فیلم های ایرانی می باشد. پگاه فرزند جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت است که هر دو از تهیه کنندگان و کارگردان با سابقه می باشد، پگاه تنها یک خواهر بنام مهشید دارد.

او بواسطه پدر و مادر خود وقتی 6 ساله بود در فیلم گربه آواز خوان در سال 1369 بازی کرد اما دومین تجربه اش هشت سال بعد سال 1377 در فیلم دختری با کفش های کتانی بود، این فیلم علاوه بر شهرت جوایز متعددی برایش به ارمغان آورد.

پگاه آهنگرانی در فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس
حضور پگاه آهنگرانی در فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس

حضور پگاه آهنگرانی در جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه

در ادامه می‌توانید تصویری از پگاه آهنگرانی در جشنواره فیلم های ایرانی در پاریس را ببینید:

حضور پگاه آهنگرانی در جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه
حضور پگاه آهنگرانی در جشنواره فیلم های ایرانی در فرانسه

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک است. او بازیگر و مستندساز ایرانی است. مدتی پیش انتشار اخبار کذب در برخی سایت ها منتشر شده بود مبنی بر آنکه پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی با هم ازدواج کرده اند.

انتشار عکس مصطفی زمانی در کنار پگاه آهنگرانی با تیتر همسر او منتشر شد که باید بگوییم خبر ازدواج این دو کذب بوده و آقای زمانی مجرد است. پگاه آهنگرانی بعد مهاجرت در اروپا رفتارهایی داشته است که احتمال دارد در بازگشت به ایران زندانی شود.او پیشتر هم به زندان محکوم شده بود.


آخرین اخبار:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *