بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری پس از تبرعه شدن

حالا که خبر تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی به انتشار رسید، بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری پس از تبرعه شدن را به همراه داریم.

کوین اسپیسی، بازیگر مطرح برنده اسکار، پس از محاکمه در لندن به اتهام تجاوز جنسی به چهار مرد، بی‌گناه شناخته شد. این بازیگر ۶۳ ساله ۹ اتهام از جمله تجاوز جنسی که گفته می‌شد بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ اتفاق افتاده، را رد کرده بود. حالا پس اتمام محاکمه او، کوین اسپیسی در سینما حاضر خواهد شد.

بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری پس از تبرعه شدن

برگشتن کوین اسپیسی به سینما

اولین تریلر از فیلم هیجان انگیز کوین اسپیسی، به اسم “کنترل” در چند روز آینده به انتشار خواهد رسید که اولین فیلم او از زمانی است که او در تمام اتهامات تجاوز جنسی در بریتانیا بی گناه شناخته شد. با توجه به تبرئه شدن اسپیسی از 9 اتهامی که علیه او مطرح شده است، می‌توان گفت که او حالا با انگیزه جدیدی وارد سینما می‌شود.

تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی

در طول محاکمه در دادگاه سلطنتی سوث‌وارک لندن، هر یک از چهار متهم اسپیسی شواهدی را ارائه دادند و او همچنین یک آزارگر جنسی خبیث، و نفرت‌انگیز توصیف شده بود که از تحقیر مردان دیگر لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید:

اتهام جنجالی علیه کوین اسپیسی ؛ 12 آزار جنسی

اسپیسی به هیأت منصفه اطلاع داده بود که خودش را یک ملاعبه‌گر بزرگ می‌داند؛ اما لمس او به شکلی پرخاشگرانه یا خشونت‌آمیز و رمانتیک نبوده است.

تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی
تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات تجاوز

تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات تجاوز

تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی
بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری

پسر جک لمون در جلسه‌ای از جلسات دادگاه در این باره شهادت داده بود که اسپیسی برای پدرش مثل پسری دیگر بوده است. اسپیسی در واکنش به صحبت‌های او، دستمالی برداشت و چشمانش را پاک کرد.

بازیگر زیبای آمریکایی (American Beauty)، هفت (Seven) و خانه پوشالی (House of Cards) قبل از دادگاه لندن در مصاجبه‌ای به نشریه سایت آلمان گفته بود:

دورانی است که بیشتر مردم می‌ترسند از من حمایت کنند، چون بعد از حمایت کردن از من تحریم خواهند شد. اما من می‌دانم آدم‌هایی وجود دارند که به محض تبرئه شدنم در لندن حاضرند من را استخدام کنند. دیگران به محض اینکه این اتفاق افتاد، آماده فراموش کردن گذشته‌ می‌شوند.

اسپیسی اضافه می‌کند:

رسانه‌ها سخت تلاش کردند من را به یک هیولا تبدیل کنند، اما من از سمت مردم، چیزی جز محبت ندیدم.

نقض اتهامات آزار جنسی از کوین اسپیسی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبرئه شدن کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *