از اکران باربی در عربستان و امارات تا موج عظیم انتقادها در رابطه با باربی کیت مک کینون

پس از اینکه اکران نشدن باربی در کشور عربستان و امارات حواشی زیادی به دنبال داشت، بلاخره مجوز اکران باربی در عربستان و امارات صورت گرفت.

فیلم باربی، که در سینماهای خاور میانه کشیده نشده بود، بلاخره در سینماهای عربستان و امارات، اکران خواهد شد. فیلم پرفروش میلیارد دلاری گرتا گرویگ، با مسائل سانسوری در مناطق خاصی از جمله در بازار برتر منطقه یعنی عربستان سعودی مواجه بود، بنابراین به نظر می‌رسید که فیلم توقیف شود؛ اما به نظر می‌رسد که این مسائل حل شده و فیلم قرار است روز پنجشنبه اکران شود.

اکران باربی در عربستان و امارات

مجوز اکران محدود باربی در امارات و عربستان

باربی در ابتدا قرار بود در 19 ژوئیه، دو روز قبل از آغاز اکران در سایر مولتی پلکس‌های جهان، در خاورمیانه نمایش داده شود. با این حال، تاریخ انتشار به 31 آگوست (قبل از اینکه به 10 آگوست منتقل شود) به تعویق افتاد، زیرا سانسورهای محلی ویرایش‌هایی را اعمال کرد که ظاهراً مربوط به روایت و دیالوگ مرتبط با LGBTQ در باربی است.

موج عظیم انتقادها در رابطه با باربی کیت مک کینون

با حضور باربی در سینماها، می‌توانیم از شگفت‌انگیز بودن زندگی در این دنیا شگفت‌زده شویم. باربی‌های مختلفی در باربی‌لند زندگی می‌کنند، از قهرمان مارگو رابی گرفته تا یک نسخه غریبه از این عروسک، باربی عجیب کیت مک‌کینون. در حالی که بیشتر توجه باربی به ستارگان مارگو رابی و رایان گاسلینگ معطوف شده است، دزد واقعی صحنه، باربی کیت مک کینون است که پس از اکران، توسط منتقدین انتقاد شد.

بیشتر بخوانید:

ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2

تاریخ انتشار فیلم باربی 2 ؛ آیا فیلم Barbie 2 وجود خواهد داشت؟

وجود او در این قلمرو مطمئناً سرگرم کننده است، با توجه به اینکه همه چیز و همه در اطراف او چقدر عالی هستند اما یکی از منتقدین ورایتی، با صحبت از اینکه او نمی‌تواند یک باربی باشد انتقاد کرد. ایده پشت سر او این است که او همان باربی است که بیش از حد با او بازی شده است، که چیزهایی مانند توانایی او در دوختن، داشتن مدل موی ناهموار، و به طور کلی نگاه بدبینانه‌تر به زندگی به عنوان یک باربی و درک گسترده‌تر از معنای آن را توضیح می‌دهد.

اکران باربی در عربستان و امارات
انتقاد برای باربی کیت مک کینون

منشا غیر منتظره باربی کیت مک کینون

در ادامه می‌توانید تصویری از باربی کیت مک کینون را ببینید:

اکران باربی در عربستان و امارات
موج عظیم انتقادها در رابطه با باربی کیت مک کینون

با اشاره‌ای هوشمندانه به اندام‌های خمیده عروسک‌های ماتل، مک کینون در سرتاسر فیلم صورتی پاستلی در همه جا دیده می‌شود، چه او در حال انجام شکاف در فیلم باشد و چه به طور معمولی یکی از پاها را به بیرون خانه رویایی رنگارنگ و رنگارنگش تکیه داده باشد، او همه جا خوب بوده است.

بیشتر بخوانید:

آیا باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار کنار گذاشته می شود ؟

گیشه داغ تابستانی فیلم های باربی و اوپنهایمر

به گفته گرویگ، مفهوم یک باربی عجیب در اصل از تجربه خود او به عنوان یک دختر جوان در محله‌ای که بسیاری از دختران از او بزرگتر بودند، نشأت می‌گرفت. این بدان معناست که اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌هایی که او با آنها بازی می‌کرد، اغلب در حالت خشن قرار می‌گرفتند. اما خود شخصیت بر اساس The Giver، یک رمان علمی تخیلی YA نوشته لوئیس لوری است.

منشا غیر منتظره باربی کیت مک کینون

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص اکران باربی در عربستان و امارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *