پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده محبوب ایرلندی [+جزئیات]

به تازگی پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی در رسانه های مجازی پخش شده که صدای بسیاری از کابران را در آورده است.

امورز خبر مرگ ناگهانی شینید اوکانر خواننده محبوب ایرلندی در فضای مجازی پخش شده که هنوز علت آن مشخص نشده است. گویا این خواننده در اواخر عمرش به دین اسلام روی آورده است.

بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی

پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی

دلیل فوت شینید اوکانر خواننده ایرلندی

دلیل درگذشت شینید اوکانر هنوز اعلام نشده و مشخص نبوده است. شینید اوکانر، خواننده محبوب و معروف موسیقی ایرلندی و فعال مدنی در سن 56 سالگی درگذشت. خانواده او در بیانیه‌ای گفته‌اند:

“با غمی بزرگ درگذشت شینید عزیزمان را اعلام می‌کنیم.”

شینید اوکانر با آهنگ «هیچ چیز شبیه تو نیست» در 1990 در صدر پرفروشترین‌‌های جهان قرار گرفت. خانم اوکانر ابایی از بیان صریح عقاید خود در امور سیاسی و اجتماعی نداشت.

پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی
علت مرگ خواننده ایرلندی شینید اوکانر

مرگ ناگهانی شینید اوکانر خواننده محبوب ایرلندی

پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی
دلیل فوت شینید اوکانر خواننده ایرلندی

لئو وارادکار، نخست‌وزیر ایرلند، با ادای احترام به شینید اوکانر گفت که به موسیقی او در سراسر جهان عشق می‌ورزیدند و استعداد او بی‌نظیر بود و فراتر از آن که بشود با چیزی قیاسش کرد.

یکی از اجراهای به‌ یاد ماندنی او، همسرایی با راجر واترز، ترانه سرا، نوازنده گیتار بیس و خواننده گروه پینک فلوید در سال 1990 پای دیوار برلین است. حدود سه سال پیش خانم اوکانر با انتشار یادداشتی در صفحه فیسبوک از تصمیم خود به خودکشی با استفاده از مواد مخدر و دارو خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *