بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی + علت درگذشت این خواننده محبوب

به تازگی خبر درگذشت خواننده محبوب شینید اوکانر در رسانه ها منتشر شده است. حال می خواهیم بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی را شرح دهیم.

امروز می خواهیم شرح حال شینید اوکانر خواننده ایرلندی را برای شما  قرار دهیم. گویا او در سن 56 سالگی درگذشته است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده علت مرگ شینید اوکانر خواننده ایرلندی

بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی

زندگینامه شینید اوکانر خواننده ایرلندی

بیوگرافی شینید اوکانر با دو آلبوم شیر و کبرا در دههٔ ۱۹۸۰ مشهور شد. اوکانر در یک حرکت عجیب و جالب با بازخوانی ترانهٔ قدیمی پرینس با نام هیچ چیز با تو قابل مقایسه نیست، شهرت جهانی بدست آورد و بسیاری از اهالی موسیقی و مردم دنیا او را با این ترانه شناختند. ترانه ای که بسیار محبوب بود و با بازخوانی شینید خاطرات زیادی را برای شنوندگان این ترانه زنده کرد.

شینید اوکانر خواننده و فعال سیاسی ـ اجتماعی که با «تک‌آهنگ» موفق خود «هیچ چیز شبیه تو نیست» به شهرت جهانی رسید در سن ۵۶ سالگی درگذشت و مایه تاسف و اندوه طرفدارانش و ادای احترام از سراسر جهان شد.

بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی
شرح زندگی شینید اوکانر خواننده ایرلندی

شرح حال شینید اوکانر خواننده ایرلندی

در ادامه می‌توانید عکسی از شینید اوکانر را ببینید:

بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی
بیوگرافی شینید اوکانر خواننده ایرلندی

سبک خوانندگی شینید اوکانر پاپ راک، فولک، رگی بوده و سازهای تخصصی او نیز گیتار، کیبورد، پیانو، پرکاشن، فلوت انگلیسی است. شینید اوکانر که پس از گرویدن به دین مبین اسلام، نام «شهدا صداقت» را برای خود برگزیده، در صفحه رسمی خود در توئیتر، از بازنشستگی از دنیای حضور در کنسرت و انتشار آلبوم و ترانه در ۵۴‌سالگی خبر داد.

شینید اوکانر نوشت:

“سنم بالا رفته و خسته شده‌ام. پس از انتشار هیچ کهنه‌کاری تنها نمی‌میرد در ۲۰۲۲، دیگر کار موسیقی نمی‌کنم و برای معرفی آلبوم آخرم، سفر و تور هم نخواهم رفت.”

زندگینامه شینید اوکانر خواننده ایرلندی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *