متن اینستاگرام ابی به مناسبت تولد دختر بزرگش خاتون + عکس دو نفره

پست ابی به مناسبت تولد دختر بزرگش خاتون را دیده اید؟ ابی خواننده ایرانی در آخرین پست خود، به مناسبت تولد دخترش جملاتی عاشقانه نوشت و به اشتراک گذاشت.

ابراهیم حامدی (زاده ۲۹ خرداد ۱۳۲۸)، با نام هنری اِبی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او از دستهٔ خوانندگان با صدای تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلفی همچون راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است.

ابی به موسیقی یونانی علاقه‌مند است و از خوانندگان محبوبش می‌توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد. او تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه نیز ندارد. او در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که خوانندگی را چگونه آغاز کرد می‌گوید:

از زمان چهار پنج سالگی، رادیو به ایران آمده بود ولی ما آنقدر بودجه نداشتیم که یک رادیو بخریم. ضمن اینکه هنوز برق هم به همه جا نیامده بود. به موسیقی گوش می‌کردم و آن را دوست داشتم. تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌کردم.
خب این هم برای خودش یک نوع خوانندگی است. در سن ده یازده سالگی، رادیو و خوانندگانی بودند و مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئلهٔ درس خواندن، خوانندگی بود. در خانه برای هم‌کلاسی‌هایم و همین‌طور برای بچه‌محل‌ها می‌خواندم

پست ابی به مناسبت تولد دختر بزرگش خاتون

عکس دو نفره ابی و خاتون دخترش

نوشته ابی برای خاتون دختر بزرگش در روز تولدش
نوشته ابی برای خاتون دختر بزرگش در روز تولدش

عکس دو نفره ابی و خاتون دخترش را در بالا مشاهده می‌نمایید.

نوشته ابی برای خاتون دختر بزرگش در روز تولدش :

خاتون عزیزم، دختر بزرگ و دوست داشتنی من، بهترین هدیه خدا، به وجودت و داشتنت افتخار می‌کنم و از خدا می‌خوام همیشه بهترین اتفاق‌ها رو تو مسیر زندگیت قرار بده. تولدت مبارک، میدونی که چقدر دوستت دارم و برای بابا چه جایگاهی داری. بهترین‌ها رو برات آرزو می‌کنم و امیدوارم همیشه لبخند رو لبانت باشه.⁠

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *