پشت پرده مرگ انگوس کلود بازیگر جوان سریال Euphoria

شب گذشته، روزنامه CNN، از درگذشت بازیگر یوفوریا خبر داد. در ادامه با ما همراه باشید تا به پشت پرده مرگ انگوس کلود بپردازیم.

خانواده انگس کلود، روز دوشنبه، در بیانیه‌ای به روزنامه سی‌ان‌ان اعلام کردند که انگوس کلود، بازیگر نوظهوری که بیشتر برای بازی در سریال HBO Euphoria شناخته می‌شد، بر اثر علتی که هنوز نامشخص است، درگذشت.

مقاله زیر از ساعت 16 روز 11 مراد در دسترس قرار می‌گیرد:

بهترین فیلم ها و سریال های آنگوس کلاد

پشت پرده مرگ انگوس کلود بازیگر جوان سریال Euphoria

درگذشت انگس کلود

بیانیه‌ای که خانواده او دادند می‌گفت:

امروز، با سنگین‌ترین قلب، مجبور شدیم با یک انسان باورنکردنی خداحافظی کنیم. به عنوان یک هنرمند، یک دوست، یک برادر و یک پسر، انگوس از بسیاری جهات برای همه ما خاص بود. هفته گذشته او در مراسم خاکسپاری پدرش بود و به شدت با این فقدان، و افسردگی خودش، دست و پنجه نرم می‌کرد.

تنها آرامشی که داریم این است که بدانیم آنگوس و پدرش بهترین دوست‌های همدیگر هستند و حالا او در کنار پدرش قرار گرفته است. آنگوس در مورد نبرد خود با سلامت روانی خودش صحبت می‌کرد و ما امیدواریم که درگذشت او بتواند یادآوری برای دیگران باشد که آنها تنها نیستند و نباید به تنهایی در سکوت با این موضوع مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید:

بو گلدمن نویسنده فیلم دیوانه از قفس پرید درگذشت

رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز درگذشت

خانواده او افزودند:

امیدواریم جهان او را به خاطر شوخ طبعی، خنده و عشقش به همه به یاد بیاورد. ما در حال حاضر برای حفظ حریم خصوصی درخواست می‌کنیم که مردم چیزی نپرسند، زیرا هنوز در حال رسیدگی به این ضایعه ویرانگر هستیم.

پشت پرده مرگ انگوس کلود
خودکشی انگس کلود در سن 25 سالگی

مرگ انگس کلود بازیگر یوفوریا

پشت پرده مرگ انگوس کلود
پشت پرده مرگ انگوس کلود

مایکل هانت، افسر اطلاعات عمومی سازمان آتش نشانی به سی‌ان‌ان گفت که وقتی اولین امدادگران از اداره آتش نشانی اوکلند روز دوشنبه حوالی ساعت 11:30 صبح به وقت محلی برای اورژانس پزشکی اعزام شدند، کلود قبلاً مرده بود و علت مرگ هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی HBO نیز در بیانیه‌ای گفت:

ما از اطلاع از درگذشت انگوس کلود بسیار متأسفیم. او فوق‌العاده با استعداد بود و یکی از اعضای محبوب خانواده HBO و Euphoria به شمار می‌رفت. ما عمیق‌ترین تسلیت خود را به دوستان و خانواده وی در این دوران سخت ابراز می‌کنیم.

درگذشت انگس کلود

ادای احترام زندیا و سیدنی سویینی به انگس کلود پس از درگذشت بازیگر Euphoria در ۲۵ سالگی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص کیوورداصلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *