رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز درگذشت

روز گذشته، خبری مبنی بر درگذشت رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را با خودش برای طرفداران به همراه داشت.

شب گذشته، رندی مایزنر، نوازنده بیس، درامز و یکی از خوانندگان و اعضای مهم گروه ایگلز که اصلیت آمریکایی داشت و یکی از بنیانگذاران این گروه راک بود در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

درگذشت رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز

رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز درگذشت

Randall Herman Meisner، یک موسیقی‌دان، خواننده، ترانه‌سرا و عضو موسس گروه Eagles بود. نقش اصلی مایزنر در طول دوران حرفه‌ای موسیقی‌اش، نوازنده بیس و خواننده با هارمونی بالا به عنوان عضو گروه و نوازنده این گروه بود. او آهنگ موفق Eagles ” Take It to the Limit ” را نوشت و آواز اصلی را خواند.

Meisner رسماً گروه را به دلیل پیر شدن در سپتامبر 1977 ترک کرد. در مورد موضوع استعفای ناگهانی خود از گروه، مایزنر بعداً گفت:

همه چیزها و همه مشاجرات بین ایگلز اکنون تمام شده است. خوب، حداقل برای من.

مایزنر به دلیل عوارض مرتبط با بیماری انسداد مزمن ریه (COPD) در لس آنجلس، در 26 ژوئیه 2023، در سن 77 سالگی درگذشت.

درگذشت رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز
مرگ نوازنده ایگلز

مرگ رندی مایرنز

در ادامه می‌توانید تصویری از رندی مایرنز را ببینید:

درگذشت رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز
مردن Randy Meisner

در سپتامبر 1971، مایزنر (به همراه دان هنلی، گلن فری و برنی لیدون) گروه Eagles را تشکیل دادند. گروه با لیبل جدید دیوید گفن، Asylum Records، قرارداد امضا کرد و اولین آلبوم خود را در سال 1972 منتشر کرد.

در حالی که او معمولاً گیتار بیس می‌نواخت و آوازهای پشتیبان برای ایگلز می‌خواند، در نوشتن اشعار نیز همکاری می‌کرد. آهنگ‌های اصلی هر یک از پنج آلبوم اول گروه را خواند که مهمترین آنها ” Take It to the Limit “، اولین تک آهنگ میلیونی گروه، و سومین آهنگ منتشر شده از یکی از این شب‌ها نام داشت.

مرگ نوازنده ایگلز

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت رندی مایزنر نوازنده گروه ایگلز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *