دلیل عجیب امیرعلی نبویان برای مهاجرت نکردن خودش و همسرش

چندی پیش، ویدئویی از امیرعلی نبویان، مجری سابق صدا و سیما منتشر شد که در آن، دلیل عجیب امیرعلی نبویان برای مهاجرت نکردن را بیان می‌کند.

چندی پیش، یک ویژه برنامه از برنامه انزلی به انتشار رسید که امیرعلی نبویان را که مهاجرتش کنسل شد را نشان می‌دهد و دلایل او برای ماندن در کشور، بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

دلیل عجیب امیرعلی نبویان برای مهاجرت نکردن خودش و همسرش

دلیل امیر علی نبویان برای مهاجرت به پاریس

او و همسرش که قرار بود به مسافرتی دو روزه به شهر پاریس واقع در کشور فرانسه مهاجرت کنند، به دلایلی که خود امیرعلی نبویان اعلام می‌کند، پشیمان می‌شوند و در کشور می‌مانند. مهاجرت امیرعلی نبویان و همسرش به بهترین شهر دنیا کنسل شد و دلیل او این بود که اینجا دروازه اروپاست؛ تمدن و اصالت از سر و کول این شهر (انزلی) بالا می‌رود.

همچنین او تأیید کرد که مردم انزلی، مهم‌ترین دلیل او برای نرفتن از کشور بودند.

مهاجرت نکردن امیرعلی نبویان

در ادامه می‌توانید علت کنسل شدن مهاجرت امیر علی نبویان را ببینید:

او در ادامه گفت:

مسئله این است که اشتغال وجود ندارد، آن چیز که اقتصاد و اشتغال یک شهر را می‌سازد، مردم و فرهنگ است که مردم این شهر، دارای فرهنگ هستند.

سید امیرعلی نبویان متولد ۲ فروردین ۱۳۵۹، نویسنده، مجری و بازیگر یزدی است. او، در رشته مهندسی برق از دانشگاه غیرانتفاعی علوم و فنون مازندران فارق التحصیل شده و شهرت خود را از برنامه تلویزیونی رادیو هفت به‌دست آورده است. او علاوه بر اجرا در برنامه‌های تلویزیون، نویسنده نیز می‌باشد.

دلیل امیر علی نبویان برای مهاجرت به پاریس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص دلیل عجیب امیرعلی نبویان برای مهاجرت نکردن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *