لو رفتن فیلم حامله شدن ملیکا تهامی و علی یاسینی ؛ پدر نفس دختر ملیکا کیست؟

ملیکا تهامی بلاگر معروف و پر حاشیه ایرانی بعد از 4 سال سکوتش را شکست. آیا جریان حامله شدن ملیکا تهامی از علی یاسینی حقیقت دارد؟

عکس ملیکا تهامی تا کنون در مکان‌های مختلفی دیده شده. از این سلبریتی عکس‌ها و فیلم‌هایی را منتشر شده و حاکی از آن است که. ملیکا تهامی بعد از ان که درگیر حواشی مختلفی شد، از فضای مجازی بیرون آمد و بعد از آن هیچ اطلاعاتی از این که کجا است و به چه کاری مشغول است نداریم.

حامله شدن ملیکا تهامی از علی یاسینی

سال‌ها پیش خبر رابطه علی یاسینی خواننده پاپ با ملیکا تهامی و شایعه بارداری ملیکا تهامی منتشر شد. این خبر از سوی علی یاسینی رد شد و ملیکا تهامی نیز سکوت کرد ولی بلاخره سکوت ملیکت تهامی شکست.

ویدیوی امین فردین:

افشای پشت پرده علی یاسینی و حامله شدن ملیکا تهامی از او

(برای ورود به لینک فیلترشکن خود را روشن کنید)

ملیکا چهره محبوب اینستاگرام تا الان ازدواج نکرده است و همسری نداشته و مجرد می باشد. او رابطه مخفی نامشروع عاشقانه ای در سال ۱۳۹۵ با علی یاسینی برقرار کرده بود و حتی فرزندی از این رابطه نامشروع در تاریخ ۲۸ آبان سال ۹۸ به دنیا آمده و علی یاسینی حاضر به پذیرش فرزند خود نیست.

رابطه نا مشروع علی یاسینی و ملیکا تهامی

علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی
رابطه نا مشروع علی یاسینی و ملیکا تهامی

ملیکا تهامی بعد از چهار سال نام پدر بچه‌اش را افشا کرد. او بعد از بی احترامی ها و شایعات پخش شده، عکس شناسنامه بچه‌اش را منتشر کرد تا مشخص شود پدر بچه‌اش سید علی یاسینی است.

 یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی

حالا بعد از گذشت ۴ سال از بدنیا آمدن بچه، دعوای ملیکا تهامی و شخصی که به نظر می‌رسد پدر علی یاسینی باشد باعث یک افشاگری بزرگ از جانب ملیکا تهامی شد و او پس از انتشار یک استوری انتقادی، عکس شناسنامه فرزندش را منتشر کرد.

علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی
یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی

 استوری جنجالی ملیکا تهامی

 علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی
استوری جنجالی ملیکا تهامی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *